Gå til innhold

Just Cause 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er cdon jævla trege med å sende spill? Har en feeling om at jeg ikke får det til i morgen..

Veldig trege. Fikk sendingsbekreftelse fra de på fredag, og ingen post på mandag. Håper det kommer i dag.

 

Jeg har gitt opp CDon på forhåndsbestilling. Ting kommer alltid for sent. De har mye å lære!

 

Nå har jeg den fordelen at jeg bor og jobber i Oslo området så har alltid en butikk i nærheten som har spillet på lanseringsdag ;)

Lenke til kommentar

Utrolig lekkert spill. Har litt ytelsesproblemer, men tror litt patching vil hjelpe. Husker f.eks Dying Light var omtrent likedan så 1.5 måned senere så kjørte det meget bra.

 

Loadinga på spillet er som sagt kun verst når man starter opp spillet. Er akkurat det samme med GTA5 også. Må regne med det når det er så stor verden.

 

Måtte stille ned til Shadows: medium, Lod: Medium, Textures: High og oppløsning på 1600x900 for å få fps'n for å holde seg på nærmere 60, men grafikken er ikke til å klage på. Utrolig digg spill :)

 

i7 4790K, GTX 780 3GB, 8GB Ram

 

9owUHA7.jpgCM9Vh5w.jpg

Lenke til kommentar

Ser ut for at dette spillet og vil være betre på PC, dvs i stand til å levere 1080/60 som burde vore eit minstekrav til AAA-spill. Avventer til slutten av desember før eg bestemmer meg for om det er verdt å kjøpe. Om spillet ikkje har oppnådd ein ok tilstand til den tid kan eg like greit vente til det er på billigsalg.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Er cdon jævla trege med å sende spill? Har en feeling om at jeg ikke får det til i morgen..

Veldig trege. Fikk sendingsbekreftelse fra de på fredag, og ingen post på mandag. Håper det kommer i dag.

Jeg har gitt opp CDon på forhåndsbestilling. Ting kommer alltid for sent. De har mye å lære!

 

Nå har jeg den fordelen at jeg bor og jobber i Oslo området så har alltid en butikk i nærheten som har spillet på lanseringsdag ;)

Har stått "behandles" i ordren siden lørdag..

Lenke til kommentar

 

 

 

Er cdon jævla trege med å sende spill? Har en feeling om at jeg ikke får det til i morgen..

Veldig trege. Fikk sendingsbekreftelse fra de på fredag, og ingen post på mandag. Håper det kommer i dag.
Jeg har gitt opp CDon på forhåndsbestilling. Ting kommer alltid for sent. De har mye å lære!

 

Nå har jeg den fordelen at jeg bor og jobber i Oslo området så har alltid en butikk i nærheten som har spillet på lanseringsdag ;)

Har stått "behandles" i ordren siden lørdag..

 

Har samme problemet med Elkjøp har stått resevert siden Lørdag.

Lenke til kommentar

Jeg har litt delte mening om spillet.

Synes at videoen TB kom med forklarer mye av det samme jeg også irriterer meg over.

https://youtu.be/ghclK4Gd-sw

 

Spillet ser fint ut, men jeg blir dårlig av å kjøre bilene og sensitiviteten når du skal "snu" på helikopteret er altfor treg. Må jo flytte musen min en km.

 

Oppdragene du må gjøre for å få flere mods er også nokså kjedelig å lengden. Så langt har jeg bare flydd rundt og drept alle 'røde' ting jeg har funnet.

Hadde det ikke vært for at jeg hadde spilt det for lenge, så hadde jeg brukt steam refound.

Lenke til kommentar

Så ignorer det? Du trenger ikke ha en mening om alt, eller blande deg bort i alle diskusjoner for å så dele din mening. Noen stilte et spørsmål og det ble besvart. Sikkert folk som er lut lei av andre som blander seg opp i alt også. Kos dere med Just Cause 3!

 

Larzen svarer det er 30ish fps. Ingen whine. ingen diskusjon. ingen pc master race. Den eneste som skriver side opp og ned om fps her nå er Schreiber og til en viss grad han over meg som på magisk vis klarer støtte han :o

 

Tror ikke helt dere har tenkt over hva jeg faktisk snakker om. Hadde dette vært et engangstilfelle hadde jeg selvsagt oversett det, men samtlige tråder for de store reasene på veldig lenge har glidd ut i masse bullshit om grafikken og tekniske deler. Hver. Eneste. Gang. Gta5, Alien: Isolation, Watch_Dogs, Fallout 4, you name it. Er det en stor release har jeg selvsagt lyst til å diskutere det, men alt "off-topic" har blitt fullstendig druknet i den samme masingen om det tekniske hver eneste gang. Det er faktisk blitt så ille at jeg har vurdert å like greit droppe hele forumet for godt på grunn av det. Derfor: Når jeg så det begynte å gli ut i den samme diskusjonen vi har hatt i flere år, er det kanskje ikke så rart jeg reagerte. Jeg hadde håpet i det lengste at vi skulle slippe det i denne tråden, men neida. Det handler ikke om å "blande seg inn i tråder" og alt det der. Det handler om å ha en stor glede av spill, og ønske å snakke om spill med andre som også liker de samme spillene. Men det nytter jo som sagt ikke, når alt sånt "off-topic" drukner i teksnisk bullshit. Sorry hvis det var støtende og dypt krenkende.

 

For den saks skyld er det veldig mye fokus på 30fps vs 60fps, men har noen tenkt på hvorfor vi har det? Jeg har holdt på med dette siden tidlig 80-tall, men ordet "fps" var ensbetydende med "first person shooter" da Doom kom. Det ble aldri til "frame rate" før PS3 og XB360. Da vi hadde PS2 og Xbox var det svært sjelden noen som brydde seg om frame rate. Tenk litt på det neste gang dere klager over fps'en. For ti, tolv år siden var det ingen som brydde seg. Nå er det plutselig helt avgjørende. Logisk? Nope.

Lenke til kommentar

*snip*

 

 

Jeg skjønner hva du mener Schreiber. Selv har jeg perioder hvor det blir for mye teknisk og negativitet. Så jeg laget "Den hyggelige trådene om spill som hobby" i 2014...

 

Selv om jeg er veldig interisert i det tekniske rundt spill. Så skjønner jeg at det kan bli veldig slitsomt for dere som ikke har interesse av det men vil ha mer diskusjon og fokus på spillet og ikke det tekniske. 

 

Kanskje det er på tide med en ny retningslinje i forumet? Hvor teknisk diskusjon skal tas i en separat tråd? Denne tråden heter Just Cause 3. Og når det blir for mye teknisk diskusjon så flytter moderator disse innleggene til en ny "Just Cause 3 teknisk" tråd? Eller at brukere her lager en selv om en ser det blir mye diskusjon rundt det..

 

Vi er jo alle glad i spill. Og i dette forumet...ellers hadde vi vel ikke brukt så mye tid her? :) Så hvorfor ikke finne en løsning som alle blir fornøyd med?

Lenke til kommentar

MASSE ting man ikke brydde seg om for 10-12 år siden som er viktig nå. Ting forandrer seg.

 

Blir rotete om hvert spill skal ha en seperart tråd for hvert aspekt ved et spill. Det er jo bare å skumlese eller hoppe over poster som går på fps eller som ikke er av interesse. Selv om det som står i postene kan være negativt eller provosere så MÅÅÅÅ man ikke svare.

Lenke til kommentar

Poster det her også i tilfelle noen er i samme båt som meg. Hvis noen her har kjøpt Just Cause 3 til PS4, og sliter med å ta av med fly, samt bruke boost/nitro med fly, så er det trolig på grunn av kontrollen deres.
Dette kan fikses hvis dere er villige til å ta ifra hverandre kontrollen, og kutte vekk litt plastikk fra R2-knappen.

Problemet er at man ikke kan trykke knappen langt nok inn for å få 100% input. Dette kan fikses ved å kutte vekk bittelitt plastikk fra knappen der den støter borti plasten inni kontrollen når den er trykket helt inn. Det er 3 punkter på knappen som må fikses på. Prøv å gjøre det slik at alle tre punktene berøres samtidig når knappen trykkes inn. Hvis ikke vil det vri seg når man legger litt trykk på det, og det kan være uheldig i lengden.

Hvis noen er interessert i en mer detaljert beskrivelse, kanskje med bilder, så si ifra.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...