Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett-forbindelse frakobles (Steam spill)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har en spille-PC fra Komplett som er rundt 3 år gammel, noe utdatert begynner å bli. Den har kun blitt brukt til spilling og sosiale medier som Facebook, YouTube osv. Det siste året har jeg ikke fått brukt den til bruksområdet på grunn av internett-forbindelsen og derfor la jeg hele hobbyen på hyllen frem til nå.

 

Problemet

 

Det som skjer når jeg har tenkt til å bruke den til spilling er at forbindelsen blir brutt med engang og den kommer ikke tilbake med mindre spillet lukkes (spill gjennom Steam med multiplayer/online).

Drivere og innstillinger skal være riktig, i følge PCen - ikke akkurat en pålitelig kilde har jeg tatt til kjenne. 

 

Håper noen her vet svaret ettersom jeg har vært innom mange forumsider, steam-samfunn inkludert - uten potensialet for suksess. 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her tror jeg de fleste trenger mere informasjon, hva slag internetlinje har du?

 

Hender en skjedent gang for meg, når jeg spiller får jeg feilmelding "Steam er frakoblet nett, start steam på nytt i frakoblet modus for å få tilgang til steam" eller noe slik. Eller at steam ikke har tilgang til serverne.

 

Men det pleier å løse seg neste dag.

Hvis du får dette problemer veldig ofte, er nok heller problemet i din forbindelse mot internett, har du mobil bredbånd gjennom usb?

I så fall kan det tenkes å være noe av problemene.

 

Har du en maskin til eventuelt laptop kan du sjekke om det er driverproblemer eller noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...