Gå til innhold

Slik kan du skaffe deg ubegrenset med flaskekorker i Fallout 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror metaceitic user score ikke er sant. At en konkurrent har gjort noe for å dra det ned.

 

Så det er ikke mulig at folk for en gangs skyld setter ned foten og sier ifra når dem ser dårlig håndtverk?

Bethesda er elendige skreddere. Skjønner ikke at folk uhemmet sluker alt de selger rått, når det er så labert håndtverk på det.

Men det er klart at folk som bruker penger på et produkt gjør alt de kan for å overtale både seg selv og andre om at det var verdt pengene.

 

Jeg syns metacritic-scoren er som forventet når man leverer et så gjennomhastet og lite kvalitetskontrollert produkt.

Jeg kunne holdt på til i kveld om alle manglene/feilene og så videre, men det er egentlig bare å lese reviews på metascore.com - det meste blir nevnt der

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tror metaceitic user score ikke er sant. At en konkurrent har gjort noe for å dra det ned.

Så det er ikke mulig at folk for en gangs skyld setter ned foten og sier ifra når dem ser dårlig håndtverk?

Bethesda er elendige skreddere. Skjønner ikke at folk uhemmet sluker alt de selger rått, når det er så labert håndtverk på det.

Men det er klart at folk som bruker penger på et produkt gjør alt de kan for å overtale både seg selv og andre om at det var verdt pengene.

 

Jeg syns metacritic-scoren er som forventet når man leverer et så gjennomhastet og lite kvalitetskontrollert produkt.

Jeg kunne holdt på til i kveld om alle manglene/feilene og så videre, men det er egentlig bare å lese reviews på metascore.com - det meste blir nevnt der

 

 

Jeg tror det er svært få som sier at FO4 er feilfritt. Problemet er at med en gang noen argumenterer for FO4/Bethesda så er det automatisk at det er null feil ved FO4. Det er fullt av bugs og mangler og kunne helt klart hatt mange flere timer i utvikling. Det tar fortsatt ikke fra det faktum at FO3 og nå FO4 er knakenes artige spill. Bethesda har alltid levert spill som er 80% ferdig, så jeg ser ikke helt hva folk forventet.

 

Det er greit å gi sin mening, men når mange av MC brukerkritikkene gir 1 i score på grunnlag av at spillet ikke var vanskelig nok de første 60 minuttene eller at companions er udødelige har de missforstått grådig hva en anmeldelse går ut på. Dette er bare personer som er ute etter å presse kvalmen sin ut der de kan. Jeg er helt for konstruktiv kritikk, men ett sted går grensa.

 

Det morsomme er at alle disse som klager fortsatt ender opp med 40-50 timer spilt. Jeg ser bare tilbake på Simcity. Det er lett å skrive ord på tastaturet, men å utføre de er noe annet...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Tror metaceitic user score ikke er sant. At en konkurrent har gjort noe for å dra det ned.

 

Det som skjer er at folk er skuffet over hva alle offisielle anmeldelser har sagt 9/10 og alt mulig sprøyt. Det folk mener (hvis du leser hvert enkelt innlegg) er at de føler seg snytt mtp. at det kun er et middels greit spill. Folk blir bortskjemte med spill som witcher 3 osv.

Lenke til kommentar

er man fallout fanboii så er dette det beste fallout spillet og man gir det 9 eller 10.

 

er man spillnoob, og man laster ned dette, og spillet krasjer til desktop etter 30 minutter, og det fortsetter å krasje, ofte, da blir det lett å gi negativ score. i tillegg fungerer mange amd kort dårlig , og mange cpuer er for dårlige for dette spillet, ting som vil føre til negativ omtale.

Lenke til kommentar

er man fallout fanboii så er dette det beste fallout spillet og man gir det 9 eller 10.

 

er man spillnoob, og man laster ned dette, og spillet krasjer til desktop etter 30 minutter, og det fortsetter å krasje, ofte, da blir det lett å gi negativ score. i tillegg fungerer mange amd kort dårlig , og mange cpuer er for dårlige for dette spillet, ting som vil føre til negativ omtale.

 

Jeg er en stor tilhenger av fallout serien men ville ikke gitt fallout 4 mer en 4/10

 

Og det du sier om AMD kort kjører spillet dårlig stemmer jo ikke litt engang.. Jeg har et xfx HD 7970 skjermkort, 1090 AMD 6-kjerners prosessor. Jeg kjører spillet uten problemer med epic innstillinger...

 

Er spillet fullt av bugs? Ja. Forårsaker noen av dem spillet å kræsje? Ja.. Og dette skjer tilogmed på konsoll versjonene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...