Gå til innhold

podcast og gamer.no - for lange?


Anbefalte innlegg

Ganske ofte  dukker det opp podcaster på gamer.no, og veldig ofte er det interessante temaer som "Var Blizzcom for forutsigbart i år". Veldig bra.

Jeg har også lyst til å applaudere for de som tar seg bryet med å lage disse podcastene.

 

Men for min del blir jeg ofte skuffa, da det er altfor lange podcaster. Den jeg nevnte er vel 2t og 6min.

Ikke noe galt i seg selv med lange podcaster, hvis de er tettpakket med godt innhold.

Men de som dukker opp på gamer.no har veldig mye offtopic i podcastene i form av interne spøker og kakereferanser m.m. Jeg er klar over at jeg her høres gammel ut, men jeg har faktisk forståelse for at ungdommen trenger kakevitsene etc. Og podcastene skal være koselige og ha en lett og ledig tone. Men jeg sitter ofte med "cut to the chase!"-følelse. :)

 

Jeg har også full forståelse for at de som står bak podcastene er uavhengige og at gamer.no ikke har noe redaksjonelt ansvar for innholdet. Men mitt spørsmål til gamer.no er om det vurderes noe kortere/mer kompakte podcaster...?

 

Jeg synes podcastene til shoddycast er veldig bra (fulgte TESO podcastene). De har også mye av de samme elementene som gamer.no sine podcaster, men de er veldig flinke til å hoppe videre til poenget etter litt kakespøking etc. Disse ligger på ca 10 minutter til snaue timen i lengde. Litt ettersom de har gjest(er) eller ikke. Og de fikk bøtter av skryt og mange "sett".

 

Ikke meningen med denne posten å fornærme noen etc. Bare et forsøk på konstruktiv kritikk. Lett for meg å mene noe når jeg ikke lager dem selv. Jeg vil bare høre hva folk tenker om temaet som presenteres i podcasten. Det er derfor jeg klikker på den. :)

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Takk for tilbakemelding, alltid ålreit å høre hva folk mener om det vi gjør.

 

Vi er helt i startgropa mtp DoubleJump, og det er ikke helt klart ikke umulig at vi kommer til å korte ned eller gjøre andre forandringer for å se litt hva folk flest liker.

 

Følg med framover, kanskje det ikke blir like lange podcaster hver uke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...