Gå til innhold

Turistattraksjon + Varmt og fin strand


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg og ei venninne tenkte oss på tur i sommer. Jeg lurte på om noen hadde noen idéer til oss? 


Vi ønsker å dra et sted som det er varmt og har fin strand (ikke alt for langt unna hotellet), men samtidig vil vi oppleve ting! Jeg vil se på ting, oppleve/gjøre ting, ha shoppingmuligheter, osv. 


Jeg vil at det skal være en spennende tur! Har vært inne på tanken om safari i Afrika, å ikke planlegge hvor vi skal dra, men bare dra på flyplassen og bestemme oss der og da og ta restplasser, eller dra først til et land og videre til et annet eller noe i den duren. 


 


Noen som har noen gode tips og råd? default_Happy.gif Det kan ikke være alt for dyrt i og med at jeg er student! 


Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å reise på spontant til Afrika kan være litt vanskelig. Mange land krever visum som ofte må søkes om på forhånd og du trenger vaksiner.

Hva er ikke alt for dyrt, hva skal du shoppe og hva skal du gjøre? Skal du ha skikkelig varm budsjettferie tar du restplass til Gran Canaria, Bulgaria eller Tyrkia.

Lenke til kommentar

Å reise på spontant til Afrika kan være litt vanskelig. Mange land krever visum som ofte må søkes om på forhånd og du trenger vaksiner.

Hva er ikke alt for dyrt, hva skal du shoppe og hva skal du gjøre? Skal du ha skikkelig varm budsjettferie tar du restplass til Gran Canaria, Bulgaria eller Tyrkia.

 

Hm, shopping er egentlig ikke så viktig. Men hadde vært gøy å hatt 1 dag ihvertfall.  

Jeg vil helst ikke bruke mer enn 20 000 på turen totalt. 

 

Jeg fant ut at spontantur er en dårlig idé. De attraktive stedene er sikkert utsolgt. Og vi kan ende meg å havne et sted som ikke er så fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...