Gå til innhold

E-SPORT: «Selkr» er norsk seriemester i Hearthstone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så mange som trakk seg?? skjera ? RESULTATENE:

 

1) Selkr

2) EpicSaxGuy

3) Matpakke / Kanelsnurr (ikke avgjort)

5) Kjeks

6) Profix (trakk seg)

6) Noti (trakk seg)

6) Timbler (trakk seg)

 

Timbler forsvant helt etter å ha spilt en kamp. Både Noti og Profix lå på nest siste/siste etter 5-6 runder og møtte heller ikke opp til kamptid.

 

Uheldig at slikt skjer i førstedivisjon, men det blir nokk bedre til neste sesong.

Lenke til kommentar

Så mange som trakk seg?? skjera ?

 

Jeg kan bare svare for meg selv, men etter at jeg tapte de to første kampene og glemte kamp nummer tre i en periode der jeg ikke spilte spillet aktivt, mistet jeg både muligheten og motivasjonen til å få en god plassering.

 

Jeg var også litt skuffet over at kampene ikke ble streamet og kommentert slik de ble i vårsesongen.

Lenke til kommentar

utrolig uprofesjonelt at folk trekker seg fra høyeste divisjon på grunn av litt motgang. Kanskje "straffen" burde være litt hardere. Hvorfor skal de som trekker seg ha rett på en plass i andre divisjon? Når de som ikke trekker seg, og havner på bunnen, etter å ha kjempet gjennom hele sesongen, får nettopp en plass i andre divisjon. Burde vel være en forskjell i konsekvenser på å gjøre det dårlig å rykke ned, kontra det å være en dårlig taper å trekke seg.

 

Hva med å hive de som trekker seg 2 divisjoner ned heller?

Endret av Kron
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...