Gå til innhold

SNIKTITT: Team Fortress på steroider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Overwatch skal være gratis å spille(...)" vet gamer noe ingen andre vet? Så vidt meg bekjent er det ikke bekreftet noen forretningsmodell enda.

 

Du har rett! Det er ikke bekreftet noen forretningsmodell ennå. Spillet passer imidlertid meget så godt til gratisspillmodellen, at jeg må bare ha tatt for gitt at det blir free-to-play.

 

Har fikset setningen nå, men ikke bli overrasket om jeg får rett ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

"Overwatch skal være gratis å spille(...)" vet gamer noe ingen andre vet? Så vidt meg bekjent er det ikke bekreftet noen forretningsmodell enda.

 

Du har rett! Det er ikke bekreftet noen forretningsmodell ennå. Spillet passer imidlertid meget så godt til gratisspillmodellen, at jeg må bare ha tatt for gitt at det blir free-to-play.

 

Har fikset setningen nå, men ikke bli overrasket om jeg får rett ;)

Blizzard bekreftet i en stream at det ikke vil bli en solo-campaign i overwatch, noe som i stor grad vil tyde på at det blir gratis å spille, men du må sikkert punge ut for tilgang til helter osv.

Lenke til kommentar

Har sett litt videoer av dette og det ser meget intresant ut. Et friskt pust å sette sammen TF2 stil med MOBA, ser tydelig at den ene tanken er godt inspirert av Pudge fra Dota med sin hook.
Hvis det blir F2P så burdet det ta modellen som Dota2 bruker slik at værtfall alt gameplay er tilgjengelig bare at man kan kjøpe skins etc.
Låser man det til å måtte kjøpe heroes, vil det nok være å skyte seg selv i foten på et såppas competetivt spill.

Lenke til kommentar

Desto flere, desto værre blir det å få til godt teamplay.

Det spilles jo 5on5 i cs, lol, dota osv også. Dette er jo ikke Battlefield :)

 

Joa, men når det er 5on5 med randoms og to folk bare skal gjemme seg i hjørnet av kartet og snipe får laget et ganske stort problem. Det er positive og negative sider ved alt. Min oppfatning (og det er mulig jeg begynner å bli gammel) er at en svært stor andel i de yngre generasjonene ikke gidder teamplay i randoms og er kun opptatt av K/D ratio og vise fram skillsa. De har ikke tid til å samarbeide med andre, og det er sannsynligvis noe av grunnen til at battlefield er en døende serie.

Lenke til kommentar

 

Desto flere, desto værre blir det å få til godt teamplay.

Det spilles jo 5on5 i cs, lol, dota osv også. Dette er jo ikke Battlefield :)

Joa, men når det er 5on5 med randoms og to folk bare skal gjemme seg i hjørnet av kartet og snipe får laget et ganske stort problem. Det er positive og negative sider ved alt. Min oppfatning (og det er mulig jeg begynner å bli gammel) er at en svært stor andel i de yngre generasjonene ikke gidder teamplay i randoms og er kun opptatt av K/D ratio og vise fram skillsa. De har ikke tid til å samarbeide med andre, og det er sannsynligvis noe av grunnen til at battlefield er en døende serie.

Min erfaring er at folk flest er interessert i å samarbeide med resten av laget i Overwatch. Det virker som at spillere flest lar seg påvirke av de små hintene spillet gir om laget har en skjev sammensetning. Jeg lar meg i hvert fall påvirke, og ofrer å spille som healer (min favorittklasse i dette spillet) om laget mangler tank for eksempel.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...