Gå til innhold

Nærmere 20 000 besøkende ventes til SpillExpo i helgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I slutten av august i år ble Nordens største Retrospillmesse avholdt i Sandefjord, dere skrev om det i gamer.no også. http://www.gamer.no/artikler/besoksrekord-sorger-for-at-retrospillmessen-i-sandefjord-er-skandinavias-storste/192381

 

Så skriver denne journalisten "Vinteren nærmer seg, og med det er det på tide å melde at Norges eneste spillmesse, SpillExpo, åpner dørene sine igjen."

 

Kunne jo vært en ide og gjort litt research før man kommer med slike påstander :D

Lenke til kommentar

Hei,

 

Det er SpillExpo som omtaler seg som Norges eneste spillmesse, men dette kunne selvsagt vært sjekket opp i fra min side. Noen ganger faller ting mellom sprekkene, men det betyr ikke at jeg ikke gjør noe som helst research når jeg skriver saker. Det er naturligvis synd når det blir feil i artikler, og derfor setter vi pris på når dere gjør oss oppmerksomme på det sånn at vi får rettet det, som jeg har gjort nå.

 

I slutten av august i år ble Nordens største Retrospillmesse avholdt i Sandefjord, dere skrev om det i gamer.no også. http://www.gamer.no/artikler/besoksrekord-sorger-for-at-retrospillmessen-i-sandefjord-er-skandinavias-storste/192381

 

Så skriver denne journalisten "Vinteren nærmer seg, og med det er det på tide å melde at Norges eneste spillmesse, SpillExpo, åpner dørene sine igjen."

 

Kunne jo vært en ide og gjort litt research før man kommer med slike påstander :D

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...