Gå til innhold

Den store Huawei Mate S tråden!


Brattus

Anbefalte innlegg

Det følger forresten med et deksel i salgspakken. Et sånt flip-deksel med vindu ala s-view/magic windows. Det som følger med er forsåvidt i en stygg gullfarge i mine øyne. Ligger enda i pakken hos meg. Regner med at du har sett unboxing-filmer allerede, men om du ikke har det, IKKE gjør det. Ganske stilig salgspakke og morsom å pakke opp :)

 

Hvilken farge har du bestilt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble grå på meg, så der er vi like i synet på lyse mobiler ;) For min del var denne salgspakken en av de fineste jeg har sett, virka litt forseggjort på en måte. 

 

Liker EMUI godt sålang, lite drit som ligger over. Samtidig legger de en del strømsparingsfunksjoner inn, disse kan være litt plagsomme i starten da de stadig dukker opp i varslingssenteret. Men så fort man får laga unntak osv så fungerer det greit :)

Lenke til kommentar

Har fått den nå, og er veldig fornøyd så langt :)
Skal skrive litt mer om hva jeg synes etter jeg har fått prøve den mer

Men faen, gull deksel? Hva tenker de på? Jeg får bruke det frem til jeg mottar det andre jeg har bestilt.. De kunne i det minste sende med et deksel som tilsvarer fargen på mobilen når de først skal sende med noe

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hva er det beste kjøpet av Honor 7 til 2465,- og Mate S til 3599,-?

 

Var innom Elkjøp og kikket på diverse telefoner idag, blant annet Nexus 5X og LG G4, men jeg har en Huawei P7 nå og disse to modellene var utrolig lekre.

Hvor fant du Honor 7 til den prisen? :) Hos Elkjøp-butikk?

Lenke til kommentar

 

Hva er det beste kjøpet av Honor 7 til 2465,- og Mate S til 3599,-?

 

Var innom Elkjøp og kikket på diverse telefoner idag, blant annet Nexus 5X og LG G4, men jeg har en Huawei P7 nå og disse to modellene var utrolig lekre.

Hvor fant du Honor 7 til den prisen? :) Hos Elkjøp-butikk?

 

Hos Netonnet med Telia Smart Basis.

 

Må uansett oppgradere til nytt abonnement, så da passet det bra å ta det i forbindelse med telefonkjøp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...