Gå til innhold

Paradox har kjøpt en av de mest ettertraktede rollespillisensene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Rettskriving er ikke på langt nær min styrke...,men dette virket litt rart...,selv for meg...

 

"Obsidian er i hvert fall var muligheten selv."

 

--------------

 

Gunfreak...,jeg må si meg helt enig der...

 

"V:TM(Bloodlines)" er definitivt noe av det beste innen sjangeren...,på tross av et hav bugs.

Fan-Patchen er helt fantastisk.

 

Som jeg sa i forbindelse med HL-Remaken...,så er jeg en Semi-Purist.

 

"Ansiktsløftning" og andre forbedringer som bug-fixes er vel og bra det...,men jeg er ikke så veldig stor fan av når de tar helt av og forandrer for mye på den orginale handlingen i spillet.

 

Men utrolig nok så gav denne Fan-patchen...inntrykk av at spille ikke er så linært.

For på tross av en veldig god handling/historie,atmosfære og character-building...,så er dette spillet i utgangspunktet sinsykt linært.

 

"Drawing by Numbers" er en god sammenligning.

1 til 2 til 3...,etc...

Mange spill prøver å løse dette med ",1 til ,9" eller enda drøyere ",01 til ,99"...,men sørgelig nok så ender det i de fleste tilfeller med at handlingen føles utvannet.

Spillet vil fortsatt være linært...,men bare i en "litt" mer langdratt utgave.

 

"Wing Commander" hadde en pen liten vri på dette dilemmaet...,med bruk av moral.

"Good Ending" vs "Bad Ending".

 

"V:TM(Bloodlines)" prøvde seg på dette også...,men bare i mindre skala.

 

 

Er veldig spendt på hva som vil komme ut av dette oppkjøpet.

 

 

By the Vei...

Her er en av mine favoritter fra "V:TM:B"... 

"https://youtu.be/BI1j3E6p53o" 

Endret av BizzyX78
Lenke til kommentar

Etter CCP stengte ned Project Vaulderie da de tydeligvis så sitt snitt til å dolke egen fanbase i ryggen mistet jeg nesten håpet.

 

Så kommer lyset i enden av tunnelen i form av dette oppkjøpet av Paradox Interactive - nå er jeg rent lykkelig.

 

I tillegg jobbes det med en MMORPG i tråd med CCPs kansellerte oppfølger, "project dogmat".

 

Kommer til å følge med og donere der mulig for å bidra til at disse prosjektene gjennomføres og med høyeste mulige kvalitet. Nå er det bare å vente og gni seg i hendene.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

Rettskriving er ikke på langt nær min styrke...,men dette virket litt rart...,selv for meg...

 

"Obsidian er i hvert fall var muligheten selv."

 

 

 

 

Det er ikke noe i veien med den setningen, så du har nok rett i at rettskriving ikke er din styrke ;)

 

 

For meg så ser det ut som det mangler et komma mellom "er og i"...,for..."er i hvert fall var" virker litt feil?

Lenke til kommentar

Håper at de ansetter Brian Mitsoda og i tilegg lager en avtale med Obsidian om et prosjekt. Hadde heller ikke sagt nei til en ordentlig oppussing av Bloodlines som en slags oppvarming til et nytt prosjekt.

 

Og en siste ting, hadde vært fint om de hadde gitt noen form for kompensasjon til han stakkaren som jevnt og trutt har gitt ut oppdateringer oppover årene, dette gjelder da personen med brukernavnet Wesp5. 

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...