jorgenhm Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Hei.. Jeg har et TI4200 kort fra Aopen( det som er testa) Jeg hadde tenkt til å klokke dette kortet litt, for det begynner å bli litt gammelt nå.. Så lurte jeg på om det er en funsjon i de nye drivere forceware.. Er det mulig å bruke et program og åpne sjulte funsjoner i Forceware, som med Detonator driver'ne ? Så lurte jeg på etter at jeg har klokket litt.. Hvordan kan jeg få testa om kortet kjører stabilt ? er det en sånn funsjon når man klokker i forceware ? Jeg har lagt in PowerStrip men klarer ikke finnen en slik funsjon her.. Er det bare jeg som ser dærlig eller fins det ikke en slik fusjon i PowerStrip ? takk for alt som kan hjelp!
Admin'c Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 forceware er jo bare noe drit med ti kort, jeg får ikke rtcw:et til å funke med deem, gå tilbake til de gamle omegadriverne du, sjekk rivatuner kanskje den kan hjelpe deg (sjekk sigg)
terjer Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Coolbits. Enabler Overclocking i Advanced Properties: Regedit HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIA Corporation\Global\NvTweak "CoolBits"=dword:00000003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå