Gå til innhold

ANMELDELSE: The Park


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er greia med at norske spillmedier alltid skal hype' Funcom? Selv for 70-80kr kjøper jeg ikke noe ifra det selskapet lenger.

Du synes Gamer.no hyper et spill, men selv kommer du med en negativ uttalelse uten å engang ha spilt det. OK.

Endret av TST
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Gamer.no er det einaste plassen ein review som består av 60-70% kritikk faktisk kan bli til ein 8/10 score. Eg skjønner at vendinga som spelet tok mot tydelegvis imponerte, men imponerte den so heftigt? Gjorde den det vert ein 30 minutts walking simulator førut.

 

Kva burde man kjøpe Amnesia, Outlast eller The Park?

Lenke til kommentar

Alle har forskjellig smak på skrekk og skumle ting, så folk reagerer naturligvis på forskjellige måter...

Vet ikke hvor mange som har kjøpt spillet så langt, men det er hvertfall 89positive mot 18 negative kommentarer på Steam.

Og anmeldelsene er fra midt på -til topp score på flere reviews, så Funcom har hvertfall ikke bommet denne gangen =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet får mye bra omtale av folk som skjønner at det finnes en haug forskjellige sjangre og opplevelser innen spill. Tror jeg venter litt å ser om det kommer VR støtte til neste år eller en PlayStation VR versjon. For dette er sikkert 101% mer moro i VR.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Jeg så gjennom hele spillet på streamen til "Lirik" på Twitch, og jeg syntes spillet var helt forferdelig. Dårlig voiceacting, lite jumpscares, var ikke veldig skummelt egentlig, det var veldig kort, og slutten er jo bare teit... Joda, spillet ser pent ut, men hvilket spill i 2015 gjør ikke det? 8/10 er jo en helt idiotisk karakter til dette spillet... 3/10 imo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...