Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Fryser etter 5-10 min


Gjest Bruker-325285

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-325285

Hallo! Pcen min har funket helt som den skulle, til jeg skrudde den på i dag tidlig.

 

Jeg fikk logget meg inn og surfet litt rundt på nettet også etter 5 min så mister jeg nett.

Jeg mener og huske at når jeg tok musa ned til oppgavelinjen(?) sto den bare og lastet. 

Men jeg kunne trykke på f.eks bokmerknader. 

Og så etter 10-30 sek fryser pcen, men jeg kan fortsatt bevege musa. Jeg prøver og kjøre oppgavebehandling og da fryser alt, og jeg kan ikke bevege musa.

 

Dette repeterte seg kanskje 3-4 ganger, så plutselig kjenner ikke pcen igjen harddisken. 

Jeg bytter sata kabel og strømkabel og pcen kjenner den igjen, men så er det samme regle og den fryser igjen. 

Jeg starter pcen på nytt men da kjenner pcen ikke igjen harddisken, jeg bytter tilbake til de kablene 

jeg først brukte og får kommet meg inn, men så fryser den på nytt.. 

 

Hjelp! :)

Endret av Bruker-325285
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-325285

Jeg ville seriøst vurdert å ta backup av alle essensielle dokumenter, savegames, bilder og andre ting som er kjekt å ta vare på. Det høres ut som en harddisk på vei til de evige jaktmarker. 

Kan også være en kraftig memory leak. 

Har tatt backup av det viktigste :) Men er det noen måte jeg kan få testet ut at det er harddisken? Evt andre tester?

Lenke til kommentar

Har du tilgang på en sekundær maskin? Da popper du bare hardisken inn i den og ser om problemene oppstår der. Gjør de det, er det harddisken, gjør de ikke, så har du andre problemer. Eventuelt finnes det kanskje venner/bekjente/familie som kan bistå med en testmaskin :)

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...