Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Små forandringer utgjør en tydelig forskjell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Assassin's Creed er hva jeg definerer som "resirkulert drit" Fullstendig mangel på innovasjon og kreativitet. Det du får er mye av det samme dritet som i alle andre Ubisoft spill. Kjedelig kampsystem, klatre tårn for å løse opp kartet, tam historie og uinspirerende gameplay. Alle "open world" spill fra Ubisoft har den samme spille makanikken, noe jeg personlig er møkkalei av nå. Men, det ser ut som folk flest,liker middelmådige spill og mange kommer nok til å kjøpe dette spillet. Folk vil ha mye av det samme,noe som er veldig deprimerende.

Lenke til kommentar

Jeg har verken tid, vilje eller interesse av å spille dette. Syns rett og slett det som har blitt vist frem til nå ser drittkjedelig og fullstendig uinteressant ut.

Det hele kommer vel av at mettheten enda sitter i etter Black Flag som i bunn og grunn ble en ganske lang, men herlig opplevelse :)

 

Og bare for morro skyld  :wee:

 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hva spiller du på, johannascar?

 

Selv spiller jeg på PS4 og det fungerer veldig knall om dagen..!

 

Syndicate har fått masse skryt.. Black Flag fikk utrolig skryt over hele linja.. AC2 med Brotherhood var en kjempesuksess. AC1 var, om ikke perfekt, så var det en veldig velkommen ny IP.

 

Selv koser jeg meg med Unity, og følelsen av å være i Paris er til å ta og føle på!

Lenke til kommentar

Og dermed var det vanskelig å ta deg seriøst. :)

 

Allerde ved AC2 klaget folk på combaten, og den er helt lik nå mange år etter, eneste grunnen til at folk likte Black flag var fordi du slapp å gjøre assasin creed ting, nesten alle ville heller leke pirat enn assassin, AC3 og Unity har fått masse stryk. Og det får sikkert Syndicate også.. 

 

Ingen liker disse små AC spillene som ikke er en del av hoved serien. så ja masse møl.

Lenke til kommentar

Likevel fortsetter folk å kjøpe dem år etter år, og dytter dem opp på topplistene år etter år. Rart, det der. :)

Ja, samme kan sies om musikken til britney spears, justin biebier,

Mcdonald mat, call of duty osv. At det finnes mange idioter der ute betyr ikke at det er bra.

 

Det er tross alt over 6 milliarder religiøse på planeten, uten at religion er sant eller bra.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...