Gå til innhold

Pokemon på Nintendo DS


acopaco

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg spilte ofte Pokemon på Game Boy Advance da jeg var mindre, noe det hadde vært gøy å prøve igjen. Har bare Pokemon Ruby selv, da jeg lånte de andre spillene av kompiser.

Tenkte å kjøpe Pokemon FireRed på Ebay, men er litt usikker på om spillene vil fungere på min Game Boy DS (siden den er europeisk). Er det samme system på Nintendo DS som på Nintendo 64 (altså at spill kjøpt i f.eks. USA ikke vil fungere på spillkonsoller kjøpt i Europa)? Ser at de fleste selger kopier (spill merket med "E"), men er det noen forskjell på disse og de originale spillene?

PS: Man blir aldri for gammel for Pokemon!  :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Har sinnssykt lyst til å spille pokemon selv. Hadde pokemon blue, det første som kom, til den gode gamle svart-hvitt gameboyen.

 

Veit ikke om kona hadde blitt spesielt imponert om gubben på 29 hadde begynt å spille pokemon nå. Kunne jo spilt i smug under dyna...?

Å spille pokemon er akkurat like "teit" som å spille et hvilket som helst annet spill ;)
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...