Gå til innhold

skjeggtrimmer som er bra under haken?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har testet et par skjeggtrimmere og som regel har jeg alltid stusset bort alt under haken, men det er noen ganger jeg skulle likt at jeg kunne fjernet f.eks en del bare hvis jeg har spart opp skjegg etter 7-10 dager.
Problemet er at de skjegg trimmerne jeg har testet så har det ikke vært mulig ettersom den ikke klarer å ta nok "tak" i skjegget under haken/ på halsen
Skyldes dette dårlig trimmere tro eller rett og slett at det er vanskelig å klare å stusse litt og litt om jeg setter den på at den skal fjerne et par mm bare?
Har noen erfaring med dette?

Er ganske irriterende at jeg ikke klarer å fjerne deler av skjegget under haken bare.

Forslag til gode trimmere som nettopp er gode på det jeg er ute etter?

Endret av madman88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser etter det samme selv. Har en dyr Braun maskin jeg fikk til jul for noen år siden. Har ikke vedlikeholdt den verken med nye blader eller olje. Knakk også trimmeren da jeg skulle rense den og måtte teipe den sammen, så på tide med ny.

 

Trimmeren var ikke så bra heller, barberingen på maskinen var verst, tok ikke alt. Måtte stå der i 30min for å få glattbarbert hud fremfor høvel som tar 5min. Har ikke så tjukt skjegg, men vil helst ha en trimmer som tar "alt" på en go.

Lenke til kommentar

Ser etter det samme selv. Har en dyr Braun maskin jeg fikk til jul for noen år siden. Har ikke vedlikeholdt den verken med nye blader eller olje. Knakk også trimmeren da jeg skulle rense den og måtte teipe den sammen, så på tide med ny.

 

Trimmeren var ikke så bra heller, barberingen på maskinen var verst, tok ikke alt. Måtte stå der i 30min for å få glattbarbert hud fremfor høvel som tar 5min. Har ikke så tjukt skjegg, men vil helst ha en trimmer som tar "alt" på en go.

Hos meg er problemet er at skjegget er passe langt under halsen, men når jeg da skal halvere skjegget f.eks så går det ikke med den trimmeren jeg har ( kostet typ 1000kr)

Er det samme problemet du har hatt?

Eller har du vært mer opptatt av å fjerne alt?

 

Lenke til kommentar

Nei. Jeg gidder rett og slett aldri å barbere meg.. Så jeg trimmer det ned til 1mm eller 0.5mm ca. Hvertfall ingen spacer på trimmeren min, så det er helt ned til huden. Liker ikke glattbarbere meg.
 

Tar skjegget ca hver 2-3 uke, men er ikke så tjukt og langt. Er bare 22 enda, så har ikke all verdens med vekst.

Lenke til kommentar

Nei. Jeg gidder rett og slett aldri å barbere meg.. Så jeg trimmer det ned til 1mm eller 0.5mm ca. Hvertfall ingen spacer på trimmeren min, så det er helt ned til huden. Liker ikke glattbarbere meg.

 

Tar skjegget ca hver 2-3 uke, men er ikke så tjukt og langt. Er bare 22 enda, så har ikke all verdens med vekst.

ja okey, nei jeg liker å stusse det litt, men det er utrolig vanskelig å stusse det på halsen ettersom jeg ikke får tak med trimmeren min om jeg setter den på et par millimeter.

Så fint om noen guidet meg frem til en god trimmer.

 

Lenke til kommentar

Om en skal ta ned til 1mm er hårklipper et av de beste alternativene.. men har du prøv denne

 

Billig og fungerer som bare det. Jeg har brukt en slik en i flere år.. men skal sies at jeg sikkert kjøper 1 ny i halvåret, men det gjør meg ikke noe. 

 

Med denne kan du "ta alt" og dermed ha 1mm igjen, eller du kan sette på et av trimmehodene.. sånn at du kan gå rundt med "tredagersskjegg" hver dag.. om du vil. Vet ikke lengden på trimmehodene, men som sagt.. jeg er strålende fornøyd. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...