Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har startet ny nettbutikk i Norge på .no-domene

 

Sliter litt med lite dårlig salg og lite trafikk. Vet forsåvidt en del om hva jeg må gjøre, men har for liten tid (jobber minst full tid).. 

 

Jeg søker egentlig en som er dyktig som gjerne kunne tenkt seg et nytt oppdrag, gjerne freelance etc. 

 

Vi har dessverre ikke masse penger, men vi kan gjerne diskutere resultatbasert provisjon el. Jeg er åpen for forslag. 

 

Takk for all hjelp eller forslag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Dette er vel fortsatt en av de beste kildene for SEO: https://static.googleusercontent.com/external_content/untrusted_dlcp/www.google.com/no//webmasters/docs/search-engine-optimization-starter-guide.pdf

 

Når det er sagt så er mitt tips å ikke bruke mye penger på SEO. For en kommersiell butikk ville jeg heller lagt de pengene på reklame for å få trafikk inn på siden.

 

Den aller beste måten å få opp ranken din på er å få linker inn til siden din. Dette er en av de tingene som vektlegges høyest sammen med trafikk.

 

Til slutt, vær obs på "filter bubble". Når du søker mye på noe (f.eks butikknavnet ditt) så vektes den høyere hos deg. På denne måten kan det se ut til at SEO har fungert når det egnetlig bare har fungert for DEG fordi DU selv har fremmet butikken din i dine resultater.

 

My $0.2

Lenke til kommentar

Hovedproblemet idag er at "alle" har sin eigen nettbutikk. Du må skille deg meir ut på ein eller anna måte. SEO er ikkje naudvendigvis den beste investeringa.

 

Faktisk føler eg den beste investeringa er å gå ut å snakke med folk/kunder osv. Få tilbakemeldinger, analyser dei, og tenk hardt på alternative løysninger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Hvor er dette sitatet ditt hentet fra? er det fra et innlegg som ble slettet?

 

Hei

Jeg har ombygd helle butikken i forhold til SEO ,,regler’’ ---------
Er det noen her som har peiling om SEO og kan vurdere ?
P.S. jeg er ikke helt ferdig med SEO tekster.
Det vet jeg at tok ikke helt riktig bransje, det bør ikke komenteres (aleredig forsent, prøver å gå utifra det som det er :))

Endret av Wallinga
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...