Gå til innhold

Star Wars Battlefront-betaperioden har blitt forlenget


Anbefalte innlegg

ja bullet drop er bare håpløst...men energi forsvinner selvsagt ut i varme med avstand..men dem ulike våpnene har jo også ulik range....jeg vet ikke helt hvordan dem kalkulerer skade vs avstand..men det ER forskjell på våpnene ihvertfall.

 

Enig i at man kanskje ikek burde hatt uendelig med granater..men jeg er veldig for uendelig blaster ammo og energi..og syntes den "overoppheting-funkjsonen " fungerer utmerket...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overheat er veldig kult, og personlig syns jeg det mer eller mindre ødla Mass effect når du gikk over til "heat clips" de er fuckings magasiner. I ME1 kunne du velge mer skade men våpenet ble fortere varmt osv. det var kult og ikke standard, fra ME2 ender det bare opp med at du løper rundt å leter etter ammo som i alle andre spill...

 

Nå er ikke blasters laser, men plasma så det har faktisk masse og kunne vært "bullet" drop i de. (selv om det ser JÆVLIG ut som laser da) 

Lenke til kommentar

Overheat er veldig kult, og personlig syns jeg det mer eller mindre ødla Mass effect når du gikk over til "heat clips" de er fuckings magasiner. I ME1 kunne du velge mer skade men våpenet ble fortere varmt osv. det var kult og ikke standard, fra ME2 ender det bare opp med at du løper rundt å leter etter ammo som i alle andre spill...

 

Nå er ikke blasters laser, men plasma så det har faktisk masse og kunne vært "bullet" drop i de. (selv om det ser JÆVLIG ut som laser da) 

 

 

Plasma er bare ioniserte atomer i gass.

Derfor vil en ladning med plasma ikke ha noe annet enn et matematisk målbart bullet drop.

Slik plasmaen effektueres av de fiktive våpnene i spillet ville man derfor aldri kunne se effekten av bullet drop overhodet.

Lenke til kommentar

ja som nevnt over så tror jeg ikke på bullet drop, men et plasme skudd begynner sikkert å miste sin "energi" med en gang den forlater våpenet....og altså da med avstand fra våpenet...slik at den ikke gjør skade om avstanden er stor nok...

Så er spørsmålet over hvor stor avstand. En kilometer? En mil?

 

Og iom at Star Wars universetet er fiktivt må man vel egentlig se mot kildene (bøker, film osv) for å finne svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...