Jump to content
Arodem

Star Wars Battlefront-betaperioden har blitt forlenget

Recommended Posts

ja bullet drop er bare håpløst...men energi forsvinner selvsagt ut i varme med avstand..men dem ulike våpnene har jo også ulik range....jeg vet ikke helt hvordan dem kalkulerer skade vs avstand..men det ER forskjell på våpnene ihvertfall.

Enig i at man kanskje ikek burde hatt uendelig med granater..men jeg er veldig for uendelig blaster ammo og energi..og syntes den "overoppheting-funkjsonen " fungerer utmerket...

Overheat er veldig kult, og personlig syns jeg det mer eller mindre ødla Mass effect når du gikk over til "heat clips" de er fuckings magasiner. I ME1 kunne du velge mer skade men våpenet ble fortere varmt osv. det var kult og ikke standard, fra ME2 ender det bare opp med at du løper rundt å leter etter ammo som i alle andre spill...

Nå er ikke blasters laser, men plasma så det har faktisk masse og kunne vært "bullet" drop i de. (selv om det ser JÆVLIG ut som laser da) 

Overheat er veldig kult, og personlig syns jeg det mer eller mindre ødla Mass effect når du gikk over til "heat clips" de er fuckings magasiner. I ME1 kunne du velge mer skade men våpenet ble fortere varmt osv. det var kult og ikke standard, fra ME2 ender det bare opp med at du løper rundt å leter etter ammo som i alle andre spill...

Nå er ikke blasters laser, men plasma så det har faktisk masse og kunne vært "bullet" drop i de. (selv om det ser JÆVLIG ut som laser da) 

Plasma er bare ioniserte atomer i gass.

Derfor vil en ladning med plasma ikke ha noe annet enn et matematisk målbart bullet drop.

Slik plasmaen effektueres av de fiktive våpnene i spillet ville man derfor aldri kunne se effekten av bullet drop overhodet.

Annonse

EDIT:

Forøvrig kjekt at det kun var det du hadde å komme med da.

Ja, jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor du snakker til meg. Hva er poenget ditt? 

ja som nevnt over så tror jeg ikke på bullet drop, men et plasme skudd begynner sikkert å miste sin "energi" med en gang den forlater våpenet....og altså da med avstand fra våpenet...slik at den ikke gjør skade om avstanden er stor nok...

ja som nevnt over så tror jeg ikke på bullet drop, men et plasme skudd begynner sikkert å miste sin "energi" med en gang den forlater våpenet....og altså da med avstand fra våpenet...slik at den ikke gjør skade om avstanden er stor nok...

Så er spørsmålet over hvor stor avstand. En kilometer? En mil?

Og iom at Star Wars universetet er fiktivt må man vel egentlig se mot kildene (bøker, film osv) for å finne svar.

Ser at de skal ha over 1000-lappen for "Ultimate Edition" og at Season Pass i seg selv vil koste over 400 kr. Må si at sånne ting dreper mye av gleden og interessen min for spillet.  :hm: