Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Tulleringe til USA


Ferrariboy

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg aktiverte sånn gratis prøveperiode på skype, sånn at jeg kan ringe hvor jeg vil i hele verden i 1 måned gratis. Jeg bestemte meg får å teste ut denne og tulleringte til McDonalds i Los Angeles i USA, og hun dama der sa at hun fikk opp nummeret mitt der, og at hun skulle ringte "the cops".

Jeg bare lurer på om det kan skje noe i og med at jeg er på andre siden av jorden? Hun visste jo ikke at jeg ringte fra Norge. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må være litt kjip mot alle andre her og si at det ikke kommer til å bli noen konsekvenser. Det er en tom trussel for å skremme slike pøbelunger til å slutte å sløse bort andre sine ressurser.

 

Det kan derimot bli konsekvenser om du fortsetter. Ringer du noen og får de til å bli så redd eller trakassert at de anmelder saken så kan du glemme drømmen din om å gå på amerikansk high school, eller reise på ferie i USA for den saks skyld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke mer tilgang til dine innlegg enn det andre brukere har, så er ingen "storebror ser deg". Er heller "forumstaben kjenner deg igjen". :)

 

TS: Du kan lese litt om lovene her om du vil vite hva du roter deg opp i https://en.wikipedia.org/wiki/Prank_call#Legal_issues

Jeg tror du kan sove godt for nå ihvertfall, men holde deg borte fra flere tulleringinger.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...