Gå til innhold

Nå kan du se tusenvis av høyoppløste bilder fra NASAs månereiser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dei har manipulert ganske mange bilete for å halde oppe truverda på at me har vore på månen.

Ja, selvklart. Jorden er også flat nå i følge youtube. Vil du se hvordan verdenskartet egentlig ser, ut er det bare å ta en titt på FN flagget. Jorden er flat dekket rundt av is så vi ikke får se utfor stupet. Hele verdens elite holder dette hemmelig for "the sheeple", altså folket. Vi kan ikke håndtere denne sannheten.

Lenke til kommentar

Dei har manipulert ganske mange bilete for å halde oppe truverda på at me har vore på månen.

 

Finnes det seriøst alvorlige mennesker som tror at det ikke har vært mennesker på månen?

 

Hvis ja, så vil jeg gjerne vite hvorfor Sovjetunionen ikke protesterte på USAs påstander om månelanding...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Søk etter "nasa scientist admits they can't get past the van allen belts" på Youtube. Hvis det stemmer, så ja da var de ikke på Månen er det folk antar. Personlig så vet jeg ikke hva jeg skal tro om dette. Gale konspirasjons teoretikere er èn del av dette sikkert, men vi kan/bør ikke stole helt på det myndighetene og NASA sier heller. Verden er full av løgnere dessverre.

 

Hvorfor skulle NASA lyve om Månen? Kan det hende at dem vet det er måne baser der som er laget av en utenomjordisk rase? Jeg sier ikke det er sånn, poenget mitt er at NASA kan ha en million grunner til å ikke fortelle oss alt.

Lenke til kommentar

Søk etter "nasa scientist admits they can't get past the van allen belts" på Youtube. Hvis det stemmer, så ja da var de ikke på Månen er det folk antar. Personlig så vet jeg ikke hva jeg skal tro om dette. Gale konspirasjons teoretikere er èn del av dette sikkert, men vi kan/bør ikke stole helt på det myndighetene og NASA sier heller. Verden er full av løgnere dessverre.

 

Hvorfor skulle NASA lyve om Månen? Kan det hende at dem vet det er måne baser der som er laget av en utenomjordisk rase? Jeg sier ikke det er sånn, poenget mitt er at NASA kan ha en million grunner til å ikke fortelle oss alt.

 

Du har misforstått.

Han sier ikke at det er umulig å komme seg gjennom van Allen beltene. 

 

Det har vært folk på månen. De la igjen en reflektorer som kan brukes til å måle avstanden til månen. Dette er et faktum.

Lenke til kommentar

Står det månekjøretøyet igjen på månen?

Ja!

NASA sin Lunar Reconnaissance Orbiter (LRO) har fotografert disse:

http://www.nasa.gov/mission_pages/LRO/news/apollo-sites.html

 

 

Finnes det seriøst alvorlige mennesker som tror at det ikke har vært mennesker på månen?

Det er sikkert noen paranoide mennesker der ute som tror det. Det er fremdeles folk som tror at jorden er flat også... :)

 

Men, konspirasjonsteorier som dette er big bussiness, det er folk som tjener penger på å selge "dokumentarer" som liksom skal "bevise" at vi aldri var på månen. Man trenger ikke å være veldig oppegående for å motbevise disse konspirasjonsteoretikerne, til og med TV programmet "Mythbusters" hadde en episode hvor de tilbakeviste flere av disse bevisene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Står det månekjøretøyet igjen på månen?

Ja!

NASA sin Lunar Reconnaissance Orbiter (LRO) har fotografert disse:

http://www.nasa.gov/mission_pages/LRO/news/apollo-sites.html

 

 

Finnes det seriøst alvorlige mennesker som tror at det ikke har vært mennesker på månen?

Det er sikkert noen paranoide mennesker der ute som tror det. Det er fremdeles folk som tror at jorden er flat også... :)

 

Men, konspirasjonsteorier som dette er big bussiness, det er folk som tjener penger på å selge "dokumentarer" som liksom skal "bevise" at vi aldri var på månen. Man trenger ikke å være veldig oppegående for å motbevise disse konspirasjonsteoretikerne, til og med TV programmet "Mythbusters" hadde en episode hvor de tilbakeviste flere av disse bevisene.

 

 

Det skuffer meg at noen ikke forstår at månelandingen var en "hvem-kan-pisse-høyest"-konkurranse mellom Sovjet og USA.

Den som benekter månelandingene, må også benekte den kalde krigen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er interessant å observere hvordan folk bruker eksempler på de mest ekstreme konspirasjonsteoriene for å avfeie alle spørsmål som tviler på den offesielle versonen. Hvordan Månen vår i det hele tatt har blitt vår måne er fortsatt bare teorier innen vitenskapen, og ikke fakta. Det at den har en størrelse og avstand i forhold til Jorda og Sola, som muliggjør solformørkelser er ikke helt forklart. Det er alltid mer å vite, alltid!

 

Hvorfor har ikke NASA vært på Månen siden desember 1972 med Apollo 17? Man kan argumentere for at det er økonomiske årsaker, spessielt i disse tider da NASA ikke får så mye penger, men det kan da umulig være eneste grunn. Jeg vil heller være paranoid enn godtroende og naiv iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...