Gå til innhold

En spiller gjenskaper hele Pokémon Red i Minecraft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er artig at ein kan bruke Minecraft til slike ting, men eg ser ikkje behovet for å gjennskape heile Pokémon Red.

Ein skal være temmelig stor fan av både Minecraft og Pokémon for å orke å spele gjennom heile Pokémon i Minecraft når det er ferdig. Som demo på at det er mulig å gjere slike ting så er det ganske stilig, men det er enormt mykje arbeid for å lage noke som 99% av minecraftspelerane berre kjem til å prøve i 5 min før dei går lei.

 

Sjølv om ein får vekk problemet med lagg som slike kreasjonar ofte sliter med, så må det ta uhorvelig med tid å fullføre Pokémon Red inne i Minecraft. Søker på nettet og ser at ein oppgir 19 timars speletid på Pokémon Red dersom du spelar som "rushed", anslått med 56 timar ved "leisure".

Rekorden med speedrun er på akkurat i underkant av to timar.

Og det er på orginalplattforma som spelet er designa for, berre det at du i Minecraft kun kan trykke på ein knapp om gongen gjer det at du skal ha alvorlig god tid dersom nokon faktisk fullfører Pokémon Red som Minecraftversjon.

Lenke til kommentar

Det er artig at ein kan bruke Minecraft til slike ting, men eg ser ikkje behovet for å gjennskape heile Pokémon Red.

Ein skal være temmelig stor fan av både Minecraft og Pokémon for å orke å spele gjennom heile Pokémon i Minecraft når det er ferdig. Som demo på at det er mulig å gjere slike ting så er det ganske stilig, men det er enormt mykje arbeid for å lage noke som 99% av minecraftspelerane berre kjem til å prøve i 5 min før dei går lei.

 

Sjølv om ein får vekk problemet med lagg som slike kreasjonar ofte sliter med, så må det ta uhorvelig med tid å fullføre Pokémon Red inne i Minecraft. Søker på nettet og ser at ein oppgir 19 timars speletid på Pokémon Red dersom du spelar som "rushed", anslått med 56 timar ved "leisure".

Rekorden med speedrun er på akkurat i underkant av to timar.

Og det er på orginalplattforma som spelet er designa for, berre det at du i Minecraft kun kan trykke på ein knapp om gongen gjer det at du skal ha alvorlig god tid dersom nokon faktisk fullfører Pokémon Red som Minecraftversjon.

 

Tenkt deg en verden hvor man bare lager det som er nødvendig og ingen driver med slik eksperimentering og "leking".

Dette er slik videreutvikling blir til.

(sier ikke at dette er noe som kommer til skape en ny revolusjon innen noe, men jeg har stor respekt for personer som bruker sin tid til å utvikle å teste slike ting)

 

Jeg er verken MC eller Pokemon fan og jeg kommer ikke til å prøve eller spille dette.

Men at noen klarer dette er en prestasjon.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...