Gå til innhold

Er vi klare for redistrubere rikdom fra de 1% rikeste til de 99%


Anbefalte innlegg

Forskellen mellom fattig og rik øker hvert år mens det er vi som eier landet (99% ikke rike). Har vi hatt nok urettferdighet nå?

 

Jeg sier det er nok. Det er på tide å la de virkelige kriminelle (Som kvislingene i høye bank posisjoner) rister gitter istenden for oss (Vi bestemmer ikke en gang over vår egen kropp. Se historien om Canabis og hvordan USA angrer overgripene i vår tid).

 

Er det på høy tid at vi reiser oss opp mot urettferdighet i Norge? Det handler ikke om narkotika, det kommer fra "big privatly owned pharma" som tjenere penger på at vi ikke blir friske!

En kur for kreft kommer aldri! Det er alt for mye penger å tjene på kreft. Ikke gi penger til kreft forskning, det kommer ikke til å hjelpe, det er kun svindel.

 

Er det på tide at de Jødiske bankeierne pakker sammen og forlater Norge?

 

The holicoust is very convinient for Jewish supremacy take over is it not?

 

 

Figure out who you are not allowed to criticize and you will find out who really owns your ass.

Give me the controll over money and I wont care who runs the nations. Yes, they are all Jews, check it!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den der holocaust kommentaren din er kvalmende, så jeg skal ikke kommentere den ytterligere.

 

Først og fremst, hvis du re-distribuerer rikdom tilnærmet likt rundt omkring vil verdien på valuttaen synke tilsvarende. Hvis alle hadde mye penger, så hadde også ting kostet mer. Det hadde ikke fikset noe som helst å bare gi masse penger rundt omkring. Beklager.

 

Jeg er dog enig i at myndighetene legger for mye opp til at vi skal ha puter under armene, medisin industrien får herje alt for vilt og at mye generelt sett kan gjøres bedre. Vi utvikler oss dog i riktig retning, og noe som en perfekt verden eksiterer ikke, og vil aldri eksistere. Ting tar tid. Med mindre den latterlige påstanden om Gud, Jesus og Himmelen stemmer, såklart.

 

Så bare ta det med ro du. Ting blir sakte men sikkert bedre. Hvis du ikke er fornøyd med hvor mye penger du tjener, så kan du utdanne deg høyt og få en godt betalt jobb, eventuelt finne et hullrom i markedet du kan utnytte. Eller er det kommunisme du vil ha?

Lenke til kommentar

1. Den der holocaust kommentaren din er kvalmende, så jeg skal ikke kommentere den ytterligere.

 

 

 

2. Så bare ta det med ro du. Ting blir sakte men sikkert bedre. Hvis du ikke er fornøyd med hvor mye penger du tjener, så kan du utdanne deg høyt og få en godt betalt jobb, eventuelt finne et hullrom i markedet du kan utnytte. Eller er det kommunisme du vil ha?

1. Amen!

 

2. Det er ikke alle som kan utdanne deg høyt og få en godt betalt jobb. I tillegg til kommunisme er anarkisme også et alternativ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...