Gå til innhold

ANMELDELSE: Uncharted: The Nathan Drake Collection


Anbefalte innlegg

Rart med det. Sekvensen med bygget som velter, helikopter kamps osv. som i demoen ble vel trukket frem som WOW-øyeblikk i sin tid. Nå ved gjennomspilling var det bare platt og lite givende. Når man har spillt det før sier det seg kanskje selv, men som du sier så er det mye som skinner igjennom glanspapirene. Hit-boksene er vel også et elendig kapittel for seg selv som ikke akkurat styrker følelsen av artige skytekamper.

Hit-boksene er et trist affære. Skyte mekanikken det samme. Dialogene og stemningen derimot syns jeg holder seg bra. Er snart ferdig med det første i serien, og tar de andre etter hvert. Deilig med økt oppløsning og FPS er det uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er tydelig at denne anmeldelsen har et annet fokus enn den for The Last of Us: Remastered. Begge oppdateringene inneholder lite annet enn grafikkmessige forbedringer, men der TLoU ble trukket for nettopp dette (7/10), blir Uncharted belønnet ut fra kvaliteten på spillene, historien og opplevelsen.

 

Jeg må si meg enig i Jonas' vinkling. Et spill blir ikke dårligere ved at det bare pusses opp, og ikke tilføres nytt innhold, når spillet i utgangspunktet er en klassiker (imho).

Lenke til kommentar

 

Kunne kanskje skrevet at det er en uke til lansering. Jeg skumleste og gledet meg til en ny gjennomspilling. Men skuffelsen var stor når jeg var innom Elkjøp og så at det ikke var noen kopier tilgjengelige der.

 

Gamer.no pleier jo å slippe anmeldelser et par dager etter release, så jeg trodde dette var tilfelle denne gangen også.

 

Utgivelsesdato står i infoboksen om spillet nederst i anmeldelsen :)

Jupp, den boksen som ikke blir lest ja.

 

Den bittelille "tech specs" boksen er det kun spesielt interesserte som leser. Rent grafisk så er den en katastrofe for å formidle -viktig- informasjon. Slik som at det er en hel uke til at man får kjøpt spillet som blir anmeldt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...