Gå til innhold

ANMELDELSE: Uncharted: The Nathan Drake Collection


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gir disse spillene for de som vil ha gameplay over looks ?

 

Husker The Last Of Us var mye knøvlete sniking.

 

Veldig lite sniking i Uncharted. Mer fokus på action og skyting. Du kan få flere forskjellige våpen etter hvert, og låse dem opp i menyene når du vil etter at du har klart spillet. En del klatring og løping er det også. Og løsing av puslespill, som generelt er veldig morsomt om du liker den type ting.

 

Historien er uten tvil spillenes sterke side, og som nevnt i anmeldelsen kan det bli litt repetitive skytesekvenser mot slutten av Uncharted 1 og 2. Når det er sagt er det jevnt over ganske bra gameplay, spør du meg.

Lenke til kommentar

Kunne kanskje skrevet at det er en uke til lansering. Jeg skumleste og gledet meg til en ny gjennomspilling. Men skuffelsen var stor når jeg var innom Elkjøp og så at det ikke var noen kopier tilgjengelige der.

 

Gamer.no pleier jo å slippe anmeldelser et par dager etter release, så jeg trodde dette var tilfelle denne gangen også.

Lenke til kommentar

Kunne kanskje skrevet at det er en uke til lansering. Jeg skumleste og gledet meg til en ny gjennomspilling. Men skuffelsen var stor når jeg var innom Elkjøp og så at det ikke var noen kopier tilgjengelige der.

 

Gamer.no pleier jo å slippe anmeldelser et par dager etter release, så jeg trodde dette var tilfelle denne gangen også.

 

Utgivelsesdato står i infoboksen om spillet nederst i anmeldelsen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rart med det. Sekvensen med bygget som velter, helikopter kamps osv. som i demoen ble vel trukket frem som WOW-øyeblikk i sin tid. Nå ved gjennomspilling var det bare platt og lite givende. Når man har spillt det før sier det seg kanskje selv, men som du sier så er det mye som skinner igjennom glanspapirene. Hit-boksene er vel også et elendig kapittel for seg selv som ikke akkurat styrker følelsen av artige skytekamper.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...