Gå til innhold

TEST: Test: Apple OS X El Capitan (10.11)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590

Håper virkelig macbook'en(mid 2012 retina) blir raskere av denne oppdateringen.
For hver OSX-oppdatering syntes jeg bare den har blitt proporsjonalt tregere. Samme som nye iOS på iphone og ipad.

Endret av member-97590
Lenke til kommentar

Hva må jeg gjøre for at oppdateringen skal bli tilgjengelig for meg? Er stuck på 10.5

 

10.5? Mener du OSX Leopard? Da har vi begge ett problem. En av mine Mac´er er en med 10.6.8 Snow Leopard, nyere enn din men den går ikke lengre opp enn til 10.7.5 Lion. For gammel, og skyldes bl.a overgang fra 32 til 64b arkitektur.

Lenke til kommentar

Håper virkelig macbook'en(mid 2012 retina) blir raskere av denne oppdateringen.

For hver OSX-oppdatering syntes jeg bare den har blitt proporsjonalt tregere. Samme som nye iOS på iphone og ipad.

 

Har selv en 2012 retina 15", og har kjørt public beta siden de begynte med det, har merket store forskjeller. Føles nesten ut som en ny Mac, og det har gitt meg en grunn til å beholde min i noen år til.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

 

Håper virkelig macbook'en(mid 2012 retina) blir raskere av denne oppdateringen.

For hver OSX-oppdatering syntes jeg bare den har blitt proporsjonalt tregere. Samme som nye iOS på iphone og ipad.

Har selv en 2012 retina 15", og har kjørt public beta siden de begynte med det, har merket store forskjeller. Føles nesten ut som en ny Mac, og det har gitt meg en grunn til å beholde min i noen år til.

 

 

Må si meg meget fornøyd med oppdateringen. Absolutt en god bump i performance her! Da kan den holde ut en god stund til. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...