Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er litt usikker på hva han vil


Anbefalte innlegg

Jeg har datet en i 2 mnd. For en tid tilbake mistet han jobben( oljen) og gikk litt i kjelleren. Meldingene avtok og samt det var mer klem sees en savner deg. Den nærheten vi hadde avtok litt. Jeg bestemte meg for å invitere han over på middag og ta en prat. Han sa han ikke var i form. Svarte på meld nesten et døgn etter. Respekterte dette. Han kom et par dager seinere. han meinte d var mye på jobben og ville ikke gå inn i fast forhold eller noe siden han ikke viste om det ble pendling i ny jobb eller siste løsning flytte. Ble ikke noe særlig kos den kvelden heller Da han gikk sa jeg det parkeringskortet mitt som du har i bilen. Han sa ikke noe problem å returnere det seinere. Ikke sikker jeg får pendler jobben. Ja det er ikke noe problem å få korte seinere. Ikke sikkert jeg får pendler jobben. Men jeg tolket det som det går mot slutten og kan finne en annen. Men samtidig forstår jeg ikke helt hva han tenker som vil beholde kortet?

Jeg har datet en i 2 mnd. For en tid tilbake mistet han jobben( oljen) og gikk litt i kjelleren. Meldingene avtok og samt det var mer klem sees en savner deg. Den nærheten vi hadde avtok litt. Jeg bestemte meg for å invitere han over på middag og ta en prat. Han sa han ikke var i form. Svarte på meld nesten et døgn etter. Respekterte dette. Han kom et par dager seinere. han meinte d var mye på jobben og ville ikke gå inn i fast forhold eller noe siden han ikke viste om det ble pendling i ny jobb eller siste løsning flytte. Ble ikke noe særlig kos den kvelden heller Da han gikk sa jeg det parkeringskortet mitt som du har i bilen. Han sa ikke noe problem å returnere det seinere. Ikke sikker jeg får pendler jobben. Ja det er ikke noe problem å få korte seinere. Men jeg tolket det som det går mot slutten og kan finne en annen. Men samtidig forstår jeg ikke helt hva han tenker som vil beholde kortet?

Endret av Vecilie1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...