Gå til innhold

Pro Evolution 2016-tråd


Anbefalte innlegg

Vi bør vel ha en egen tråd for dette spillet også.  Noen som har spilt det?

 

Har ennå ikke sett en eneste norsk anmeldelse av det ennå til tross for at det har vært ute i butikker ganske lenge nå, og virker som det ikke er et prioritert spill?

 

Utenlandske reviews er nesten utelukkende bare positive, og for oss som likte 2015 virker det veldig lovende ( 2014 var i mine øyner er veldig dårlig spill).

http://www.godisageek.com/reviews/pes-2016-review/

http://www.gamespot.com/reviews/pes-2016-review/1900-6416240/

 

Gledelig er det også at muligheten for å legge inn egne patcher med navn, logo, utseende etc er tilbake, så vi kan forvente oss mye sånt fremover virker det som.

Har prøvd demoen, og førsteinntrykket var veldig bra, men kommer ikke til å kjøpe spillet før neste måned ( og da japansk versjon da den inneholder flere lag og spillere).

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PES har aldri verdt stort i Norge så FIFA blir alltid prioritert i media(anmeldelser osv)...PES 2016(PS4) er fantastisk bra, gameplay er uten tvil det beste fra fotball spill på mangen år. Og Master League er også heldigvis blitt oppgradert og som du seier att option file er halveis tilbake. Altså sjølve option files er det ikkje lenger der du legger inn 1 fil så er alt ekta, men du kan få ekta logo, drakt osv berre du må gjer det pr lag sjøl. Som tar litt tid men uten tvil verdt det.

 

Minuset er, som er ganske dårligt er att Konami klarer ikkje og få ut transfer update for offline modes før 29....OKTOBER...

Lenke til kommentar

PES har aldri verdt stort i Norge så FIFA blir alltid prioritert i media(anmeldelser osv)...PES 2016(PS4) er fantastisk bra, gameplay er uten tvil det beste fra fotball spill på mangen år. Og Master League er også heldigvis blitt oppgradert og som du seier att option file er halveis tilbake. Altså sjølve option files er det ikkje lenger der du legger inn 1 fil så er alt ekta, men du kan få ekta logo, drakt osv berre du må gjer det pr lag sjøl. Som tar litt tid men uten tvil verdt det.

 

Minuset er, som er ganske dårligt er att Konami klarer ikkje og få ut transfer update for offline modes før 29....OKTOBER...

Er det mulig for meg å få ekte arsenal-drakter og logoer på ps4??

Lenke til kommentar

 

PES har aldri verdt stort i Norge så FIFA blir alltid prioritert i media(anmeldelser osv)...PES 2016(PS4) er fantastisk bra, gameplay er uten tvil det beste fra fotball spill på mangen år. Og Master League er også heldigvis blitt oppgradert og som du seier att option file er halveis tilbake. Altså sjølve option files er det ikkje lenger der du legger inn 1 fil så er alt ekta, men du kan få ekta logo, drakt osv berre du må gjer det pr lag sjøl. Som tar litt tid men uten tvil verdt det.

 

Minuset er, som er ganske dårligt er att Konami klarer ikkje og få ut transfer update for offline modes før 29....OKTOBER...

Er det mulig for meg å få ekte arsenal-drakter og logoer på ps4??

 

 

Ja, går her http://www.pesworld.co.uk/p/pes-2014-files.html(ikkje bry deg om att står PES 2014 i linken...) Og last ner det du vill ha, er andre plasser som tilbyr flere drakter men PESWorld tilbyr klart beste kvalitet. Så lagger du ei mappe som hetter WEPES som du legger filene inn i på minnepenn som du då kan overføre til PS4.

 

Og treng du meir info om hvordan du gjør det så er det både tekst og video version av det her: http://www.pesworld.co.uk/p/installation-help.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får ikke all verdens anmeldelse hos VGs Level Up-gjeng, men når noe av det første de sier er at de er "blinde på FIFA" (som fikk terningkast 6 hos dem)  er det vel strengt tatt det beste utgangspunktet får å kunne gi en troverdig anmeldelse.

 

De kritiserer også kommentatorene ( som er et ikke-problem for meg da jeg bruker japanske kommentatorer, eventuelt skrur dem av), AI'et, mangel på lisens og oppdateringer etc. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får ikke all verdens anmeldelse hos VGs Level Up-gjeng, men når noe av det første de sier er at de er "blinde på FIFA" (som fikk terningkast 6 hos dem)  er det vel strengt tatt det beste utgangspunktet får å kunne gi en troverdig anmeldelse.

 

De kritiserer også kommentatorene ( som er et ikke-problem for meg da jeg bruker japanske kommentatorer, eventuelt skrur dem av), AI'et, mangel på lisens og oppdateringer etc. 

Anmeldelsen de hadde av Fifa var også meget tynn, og kom tydeligvis ikke fra et nøytralt standpunkt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...