Gå til innhold

ANMELDELSE: Forza Motorsport 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er forza 6 sammenlignet med projectcars?

 

Koser meg mer med Forza 6 enn med Project cars for å si det slik.. :p

 

Å måtte drive å "hardt opptjene", for å låse opp biler og baner er jeg ikke noen stor fan av.

 

AtW

 

Men å vinne Bugatti Veyron etter første løp i career mode er litt vel drøyt..

Men med 460 biler så må de vel gjøre det enkelt å få kjørt de.

 

Fabelaktig spill.

Lenke til kommentar

Syns det er beste bilspillet sålangt med veldig stor margin. Syns det er merkelig at anmelder henger seg opp i at vannpølene er på samme plass hver runde. Dette er første bilspillet som har en fysikk rundt vannet. Vanligvis sklir du enklere men her føler du at dekkene treffer vann. Du hører til og med dekkene sparke opp vannet fra overflaten. Andre bilspill har ikke dette og der tar man ikke opp det som noe negativt, men Turn 10 som faktisk gjør noe nytt blir kritisert. Skjønner ikke.

 

Singleplayeren syns jeg heller ikke er monotont, Drive Club og Project Cars river jeg meg i håret over hvor kjedelig det er. Her nyter jeg alt siden det er så vanvittig gjennomført. Alt fra menyene, lastetidene til banene som er veldig varierte og morro å kjøre på. Du har også 400+ biler + en onlinemodus ingen andre bilspill noen gang kommer til å touche med tanke på kvalitet.

 

Syns spillet hadde fortjent en sterk 9'er ihvertfall, AI'en er litt rar til tider men ellers er dette bilspillet som er best for tiden. Lykke til andre med å slå dette!

Endret av Avean
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syns det er beste bilspillet sålangt med veldig stor margin. Syns det er merkelig at anmelder henger seg opp i at vannpølene er på samme plass hver runde. Dette er første bilspillet som har en fysikk rundt vannet. Vanligvis sklir du enklere men her føler du at dekkene treffer vann. Du hører til og med dekkene sparke opp vannet fra overflaten. Andre bilspill har ikke dette og der tar man ikke opp det som noe negativt, men Turn 10 som faktisk gjør noe nytt blir kritisert. Skjønner ikke.

 

Singleplayeren syns jeg heller ikke er monotont, Drive Club og Project Cars river jeg meg i håret over hvor kjedelig det er. Her nyter jeg alt siden det er så vanvittig gjennomført. Alt fra menyene, lastetidene til banene som er veldig varierte og morro å kjøre på. Du har også 400+ biler + en onlinemodus ingen andre bilspill noen gang kommer til å touche med tanke på kvalitet.

 

Syns spillet hadde fortjent en sterk 9'er ihvertfall, AI'en er litt rar til tider men ellers er dette bilspillet som er best for tiden. Lykke til andre med å slå dette!

 

Jeg skriver vel at jeg er veldig imponert med den alt rundt regn og hvordan dette påvirker kjøringen. Eneste jeg ønsker meg er at det var litt mer dynamisk.

 

Sitat rundt dette fra anmeldelsen:

 

Det er imponerende å kjenne hva Turn 10 har fått til med akkurat dette, og er noe jeg aldri har opplevd i et bilspill tidligere.

Lenke til kommentar

 

Syns det er beste bilspillet sålangt med veldig stor margin. Syns det er merkelig at anmelder henger seg opp i at vannpølene er på samme plass hver runde. Dette er første bilspillet som har en fysikk rundt vannet. Vanligvis sklir du enklere men her føler du at dekkene treffer vann. Du hører til og med dekkene sparke opp vannet fra overflaten. Andre bilspill har ikke dette og der tar man ikke opp det som noe negativt, men Turn 10 som faktisk gjør noe nytt blir kritisert. Skjønner ikke.

 

Singleplayeren syns jeg heller ikke er monotont, Drive Club og Project Cars river jeg meg i håret over hvor kjedelig det er. Her nyter jeg alt siden det er så vanvittig gjennomført. Alt fra menyene, lastetidene til banene som er veldig varierte og morro å kjøre på. Du har også 400+ biler + en onlinemodus ingen andre bilspill noen gang kommer til å touche med tanke på kvalitet.

 

Syns spillet hadde fortjent en sterk 9'er ihvertfall, AI'en er litt rar til tider men ellers er dette bilspillet som er best for tiden. Lykke til andre med å slå dette!

Jeg skriver vel at jeg er veldig imponert med den alt rundt regn og hvordan dette påvirker kjøringen. Eneste jeg ønsker meg er at det var litt mer dynamisk.

 

Sitat rundt dette fra anmeldelsen:

 

Det er imponerende å kjenne hva Turn 10 har fått til med akkurat dette, og er noe jeg aldri har opplevd i et bilspill tidligere.

 

Mer dynamisk? Det hadde vært latterlig om vannpyttene flyttet seg. Hva, har asfalten hevet og senket seg fra en runde til neste? Vannpyttene er der de er fordi asfalten gjør at det samler seg der. Turn 10 har faktisk sjekket banene in real life og vannpyttene er der de skal være. Det er langt mer imponerende enn noe slags "dynamisk" eller tilfeldig utplassering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Terningkast 1/10. Spillet finnes ikke på PC, jeg som hadde lyst til å kose meg foran TV-skjermen med Forza 6. Kontroll har jeg, spiller Rocket League og Fifa 16 fra før av.  Ble superskuffa når jeg så det ikke var tilgjengelig på Steam eller på PC i det hele tatt. For noe bullshit, Microsoft burde ha klart å somle seg til en PC release. Dette er rett og slett for dårlig. Vurderte en gang i tiden å kjøpe meg PS4, da flere av vennene mine hadde det. Til damenes frustrasjon, og min glede har kompisene mine skaffet seg PC fordi det har kommet så mange gode titler til PC. Så nå er det fullstendig uaktuelt å kjøpe seg konsoll. Håper de tar til seg fornuft, og lager en PC-versjon. Vil definitivt ha kjøpt det om det var på PC. Å kjøpe seg konsoll for å spille Halo eller bilspill er fullstendig uaktuelt, når det kan lages til PC.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...