Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fetish


satinfetish

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spør deg selv om følgende! Om min søster og andre i familien finner ut hva du har gjort med kjolen, vil de akseptere det eller vil de bli sure og forbanna? Hva vil da konsekvensene bli med tanke på gode familierelasjoner i fremtiden.

 

Spør du meg så er det absolutt ikke verdt å ødelegge godt vennskap/familie bånd på den måten! De kommer garantert til å bli forbanna og om det blir flekk så kan alltids DNA analyser taes og slikt, det er null problem for DNA fra sæd + blodprøver å se at ting er i familie med hverandre og dermed snevre inn antall mistenkte, fellen lukkes. Bare for å ta det hvor ting kan gå faktisk.

 

Dermed må du tenke deg ekstremt mye om, en ting er en billig kjole til maks 1000kr, en annen ting er brudekjole som koster mye mer og hun har mye minner fra!

 

Ikke verdt sjansens spør du meg!

 

Som andre sier, fantasier og fetisher er fine de, men å gjennomføre noen i praktisk kan være forkastelig. Kjøp evt en bruk kjole på finn.no og sprut på den, de er jo også brukt av kvinner. Så kan du også sprute så mange ganger du vil over lengre tid på den også!

 

Men ikke plag din søster med slikt er du snill!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Hun kan godt få ødelegge en dress, om jeg får sprute en stor ladning sperm på brudekjolen! :)

Hun drar på ferie om 3 uker, så da har jeg muligheten til å gjøre det! Har drømt om dette lenge!! Skjelver faktisk ved tanken av det. Jeg har så lyst!! Fetisher er ikke lett å kontrollere :) Får se om jeg tørr når tiden kommer, men dette er en DRØM for meg :)

 

Noen drømmer forblir drømmer.. ^^

Lenke til kommentar

Vel, du kommer til å etterlate deg spor på den kjolen, så hvis det skjer noe med søstra di kan det være du blir dratt inn i noe du skulle vært foruten. Det er sikkert kjempegøy akkurat det øyeblikket, men etterpå kommer du til å tenke hvaFAEN var det jeg nettopp gjorde :D 

 

Som nevnt, kjøp noen brukte kjoler på Finn og tilfredstill fetishen din med de. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Da spør du om å få låne den. Det er respektløst at du i det hele tatt vurderer å låne den når hun er på ferie. Spør om å få låne den, kontroller lystene dine eller kjøp din egen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...