Gå til innhold

Slik kunne The Legend of Zelda: Ocarina of Time ha sett ut med dagens grafikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Føler Mario og Zelda ser helt feil ut med "realistisk" Unreal 4 - grafikk ... Selvfølgelig er det kult med bedre grafikk, men da må det gjøres med en helt annen stil.

 

Syns Twilight Princess passet den realistiske settingen ekstremt bra. Vil gjerne ha en slags oppfølger, beste Zelda-spillet på leeeenge :D

Beste spillet på lenge sier du, men det er snart ti år siden det kom ut.....

Lenke til kommentar

 

Jo, pen grafikk, og bra teknisk sett, men... får ikke noen Nintendo følelse av dette av en eller annen grunn. Virker litt generisk, om det er ordet?

 

Og hva er greia med så langt gress midt i byen?

Får mer Zelda-feel av dette en windwalker for å si det sånn..

 

Forskjellige meninger. Personlig mener jeg Wind Waker (ikke Wind Walker :)) har mer Zelda feel enn f.eks. Twilight Princess, Ocarina of Time og Majoras Mask. Har kanskje litt å si på hvilket spill man spiller først, og Wind Waker likner mer på de tidligere spillene enn Ocarina of Time gjorde.

 

Uansett, så var det ikke Zelda følelsen jeg manglet, men Nintendo følelsen. Når du spiller et Nintendo spill så merker du at det er kvalitet over det. Ingen ting er overlatt til tilfeldighetene, alt er grundig gjennomtenkt. Det er bra grafikk her, det er en bra showcase av Unreal Engine, men det mangler Nintendo merket.

 

Men så skal det sies at dette ble lagd av en person, som brukte det for å lære seg 3D modelering, på mye kortere tid enn hva Nintendo bruker på et spill. Sånn sett er det en bragd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...