Gå til innhold

Har fiber frå Enivest, men vil ha ny router.


MPC

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har hatt fiber (70/70) hos Enivest dei 4 siste åra og får da nett, tv (GET) og IP-telefoni gjennom Tilgin HG1522.Denne routeren er ganske treig der den kun støtter 10/100 på LAN, og kun G standarden på Wifi.

 

Har hatt lyst til å oppgradere i ganske langt tid men veit ikkje om det går. Ser på asus sine routere med AC1600 - 2400 hastigheter og tenker det ville ha vert bra å kunne hatt gigabit hastighet på wifi. 

 

Spørsmålet er, kor enkelt er det å kjøpe ny tredjeparts router og for å så oppkoble det. Er det mulig at Tilginen kan brukast kun til TV og Telefoni mens nettet kan gå gjennom for eksempel 1 router frå asus?

 

Har prøvd å google, men finner ikkje noko informasjon om korleis eg kan fikse passthrough (Bridgemode?) frå Tilgin HG1522 til ein ny router.

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte å bumpe denne.

 

Fikk epost frå Enivest, og dei sa routeren støtter ikkje bridgemode.

 

Så eg tipper da om eg vil bruke ny router så må eg tilkoble den til ein av lanportene frå Tilginen, så tilkoble alt eg har i huset til den (bortsett frå GET boxen og telefon)? Altså, i staden for å ha PCen, media PCen og wifi laptopene tilkoble seg til Tilginen, så tilkobler eg dei til for eksempel ein asus router og wifi?

 

Om eg gjer dette, så lurar eg på korleis det går med portforwarding? Eller om eg gjer det på denne måten, kommer routeren til å bli som ein switchbox med wifi access?

 

- MPC

Lenke til kommentar

 

 

Så eg tipper da om eg vil bruke ny router så må eg tilkoble den til ein av lanportene frå Tilginen, så tilkoble alt eg har i huset til den (bortsett frå GET boxen og telefon)?

Det er slik eg har gjort det med mitt nettverksoppsett heime, og det virkar heilt flott. Klart, ein må port forwarde to gonger, men det går seg til.

Ev. kan du kanskje sette porten som du har ruteren ståande i i DMZ-modus for å sleppe port forwarding, men då må du ha brannmur på ruteren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så eg tipper da om eg vil bruke ny router så må eg tilkoble den til ein av lanportene frå Tilginen, så tilkoble alt eg har i huset til den (bortsett frå GET boxen og telefon)?

Det er slik eg har gjort det med mitt nettverksoppsett heime, og det virkar heilt flott. Klart, ein må port forwarde to gonger, men det går seg til.

Ev. kan du kanskje sette porten som du har ruteren ståande i i DMZ-modus for å sleppe port forwarding, men då må du ha brannmur på ruteren.

 

 

Portforwarde 2 gonger kan være litt kjedelig, men er noko eg kan godt gjere ja. Takk for svar! Trur eg skal gjere dette.

Endret av MPC
Lenke til kommentar

Kan du ikke bruke den nye ruteren som en ren switch / AP?

Da slipper du dobbel NAT, og jeg kan ikke se at du får noen fordeler med å ha to enheter som ruter, NATer og deler ut IPadresser.

 

Veit ikkje enda kva type router eg skal gå for (skal researche først) men ja, om det går så kan eg prøve den som switch.

Endret av MPC
Lenke til kommentar

Kan du ikke bruke den nye ruteren som en ren switch / AP?

Da slipper du dobbel NAT, og jeg kan ikke se at du får noen fordeler med å ha to enheter som ruter, NATer og deler ut IPadresser.

 

For min del so set eg faktisk pris på å ha to brannmurar, litt ekstra tryggleik. DCHP-servern på modemet deler kun ut IP til ruteren uansett, og den kan setjast fast.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Hei MPC, gammel thread, men har du fått ett av de nyere oppsettene med to separate bokser som Enivest har brukt i 2-3 år nå?

 

Du finner informasjon om bruk av egen ruter med Enivest her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1721952&page=1&do=findComment&comment=25086938

 

Desverre vil du nok ha behov for en ganske fancy ruter om den skal støtte VLAN, som er nødvendig for å bruke den direkte med Enivest uten deres Tilgin.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...