Gå til innhold

Dårlig merket spørreundersøkelse på tek.no


Anbefalte innlegg

Hei. Opplevde i dag å få spørsmål om å delta på en spørreundersøkelse på forsiden av TEK. Sure tenkte jeg, og ønsket å bidra til å gjøre TEK til den bedre nettside. Etterhvert ser jeg at det står Dustin i URL feltet, og at spørsmålene er vinklet mot retningen netthandel. Jeg ble da ganske så skuffet, og valgte da å bare fylle inn noe ræl for å se hva resten av undersøkelsen bestod av og føler meg nå lurt når jeg ser at teorien min stemmer.

 

Det er dårlig gjort av dere å ikke informere om at dette og bare skriver "Hei. Vi ønsker svar på noen spørsmål. Det tar bare noen minutter." når det ikke er "vi" (TEK) som holder spørreundersøkelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

+1 !! 

Ikke kult! 

 

Var i det store og hele en meget spesiell undersøkelse, som bare rettet seg mot bedriftsmarkedet? 

Og hva er "Dustin nullpunkt"?

Spørsmål 10:
Fra 1-7, hvor sannsynlig er det at du skal kunne anbefale dine leverandører til (1 er usannsynlig, og 4 er veldig sannsynlig)


Spørreundersøkelsen er på nivå med de dårligste undersøkelsene 1.klassingene på høyskolen sender ut... Ikke mye å skryte av...

Endret av Zash
Lenke til kommentar

Ja, det reagerte jeg også på. Det er lavmål. Det slår negativt ut på både tek.no og bedriften som egentlig har undersøkelsen. Jeg håper inderlig at de som betaler for undersøkelsen vet at brukerne ledes inn på den på den måten, hvis ikke vil jeg si at tek.no lurer dem.

 

Hei, 

vi beklager det som har skjedd her. Denne undersøkelsen kommer ikke fra redaksjonen, og skulle vært merket tydelig med avsender. Jeg har tatt opp dette internt, slik at vi unngår at dette skjer igjen. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...