Gå til innhold

GUIDE: iOS 9 slippes i dag, men ikke oppgrader før du har gjort dette


Anbefalte innlegg

Sliter ! Leste denne artikkelen etter at jeg hadde satt igang nedlastingen av iOS9. Smart ide, tenkte jeg, tok en icloud backup og resatte telefonen. Etter å ha gjenopprettet telefonen får jeg ikke installere oppdateringen. Lastes ned til telefonen som normalt, men får bare feilmelding når oppdateringen "verifiseres"... Har prøvd direkte på telefonen og via iTunes, har tatt backup og gjenopprettet også via iTunes.. Og tatt enda en ny gjenoppretting via iCloud idag, slettet nedlastet oppdatering og lastetned på nytt...samme feilmelding når installasjonen starter. Tips ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+123486210

 

 

 En av de beste tingene ved å kjøpe en ny iPhone eller iPad, er at enheten vil oppleves som utrolig rask. Etter flere måneder eller et års bruk kan dessverre enheten oppleves som tregere og tregere, og du vil kanskje vurdere å rett og slett bytte ut hele greia med en ny Apple-dings.

 

Jaha, dette var nytt for min del.

Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i dette på noen av enhetene mine.

 

Eneste som har gjort noen av dem tregere er oppdateringer, og det vil ikke fikses av  "å gjennomføre en fabrikkinnstilling av enheten."

oppgraderingene er bygget slik.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...