Gå til innhold

"Vis alle" som standard (tek.no, teknofil.no og gamer.no)


Anbefalte innlegg

Jeg ser poenget med mer reklameinntekter om dere deler opp artiklene i flere deler, men for ekstra brukere med annonser skrudd av er det vel ingen gevinst? Skulle gjerne kunne skrudd på "vis alle" som standard i innstillingene mine så slipper jeg å trykke den knappen hver eneste gang jeg leser en artikkel!

- Takk :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser poenget med mer reklameinntekter om dere deler opp artiklene i flere deler, men for ekstra brukere med annonser skrudd av er det vel ingen gevinst? Skulle gjerne kunne skrudd på "vis alle" som standard i innstillingene mine så slipper jeg å trykke den knappen hver eneste gang jeg leser en artikkel!

- Takk :)

 

Hei - det er ikke kun for å få flere sidevisninger vi deler opp artikler, men også for å gjøre lange artikler mer oversiktlige og gi mulighet til å navigere direkte til bestemte deler av artiklene (for eksempel ønsker noen kanskje å gå rett til konklusjonssiden). Men det å gi Ekstra-brukere mulighet til å alltid vise flersiders artikler som én side er ingen dårlig idé. Jeg skal ta innspillet ditt videre med vår utviklingsavdeling. 

 

Kurt :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...