Gå til innhold

Fallout 4 får sesongpass


Anbefalte innlegg

Season Pass pleier å inkludere alt. Eneste spillet jeg vet som ikke har den ordningen er Destiny. Møkkaspill.

 

Destiny er faktisk et jevli bra spill, men det er et helt idiotisk system på DLC'er, ja. Heldigvis får man grunnspill og all DLC for like mye som vanilla kostet ved release nå, om man velger å hoppe på toget litt sent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen jeg vet om lager bedre DLCer enn Bethesda, så jeg svir glatt av usle 240 bols på alt de lanserer til Fallout 4.  Så får grinebiterne og alt-var-bedre-før gjengen gjøre som de vil.

Uhh..

 

Horse Armor is a downloadable content (DLC) package containing armor that could be placed on a player’s horse for the Xbox 360 release of the game The Elder Scrolls IV: Oblivion. After being heavily mocked by the gaming community, the term “horse armor” became associated with useless and overpriced DLC packages.

 

http://knowyourmeme.com/memes/horse-armor

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sa da på ingen måte at "alle Bethesdas DLCer er fantastiske", eller?  Les det jeg skrev, ikke det du har lyst til å tro at jeg skrev..

Kanskje du bør legge bort stråmannen? Bethesda har laget det som går for å være den verste DLC'en gjennom tidene så det generelle utsagnet ditt om at "ingen lager bedre DLC'er" er i beste fall uinformert.

Lenke til kommentar

 

Horse Armor is a downloadable content (DLC) package containing armor that could be placed on a player’s horse for the Xbox 360 release of the game The Elder Scrolls IV: Oblivion. After being heavily mocked by the gaming community, the term “horse armor” became associated with useless and overpriced DLC packages.

 

http://knowyourmeme.com/memes/horse-armor

Bloodmoon, Tribunal, Knights of the Nine, Shivering Isle, Dawguard og Dragonborn. Der har du alt av DLC til Elder Scrolls serien og det legger til flere hundre timer i spilletid for lite penger. Ja de har lagd mye dårlig DLC, og nå la jeg ikke til alt man fikk til Fallout 3 heller. Så fordi de har gitt ut en vanity pack til Oblivion når DLC begynte og bli en ting så lager de ikke andre gode DLC? Logikken er fantastisk :D

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

 

Ingen jeg vet om lager bedre DLCer enn Bethesda, så jeg svir glatt av usle 240 bols på alt de lanserer til Fallout 4.  Så får grinebiterne og alt-var-bedre-før gjengen gjøre som de vil.

Uhh..

 

Horse Armor is a downloadable content (DLC) package containing armor that could be placed on a player’s horse for the Xbox 360 release of the game The Elder Scrolls IV: Oblivion. After being heavily mocked by the gaming community, the term “horse armor” became associated with useless and overpriced DLC packages.

 

http://knowyourmeme.com/memes/horse-armor

Nå er det vel rundt 10 år siden Oblivion som også var i barndommen av DLC trenden, Oblivion hadde temmelig råttene DLC

 

Fallout og Skyrim hadde gode DLC med masse innhold, er mer relevant å bruke disse som mal.

Lenke til kommentar

 

Inkluderer sesongpass alle DLC-er som vil komme til spillet, eller bare de DLC-ene som kommer denne sesongen? Og i så fall, hvor lenge varer en sesong?

 

Season Pass pleier å inkludere alt. Eneste spillet jeg vet som ikke har den ordningen er Destiny. Møkkaspill.

Svaret ligger i navnet sesongpass. Det er ikke noe som varer "livet ut", det varer en sesong, hva nå det enn måtte være. Så med mindre utviklerne eksplisitt sier som Bethesda gjør her, at dette vil inkludere alle DLCer som kommer ut til spillet, så kan man ikke regne med at en sesongpass skal inkludere alt.

Lenke til kommentar

Jaha? Jeg synes da godt ditt innlegg kvalifiserer til en stråmann jeg. Så vet ikke helt hvem som bør google hva.

 

AtW

 

Nå er dette forlengst OT, i aller, aller beste fall kun av nominell interesse for noen andre og egentlig temmelig teit, men siden jeg ikke har annet å gjøre akkurat nå...

 

Straw Man Argument

 

Wikipedia: "A straw man is a common form of argument and is an informal fallacy based on giving the impression of refuting an opponent's argument, while actually refuting an argument which was not advanced by that opponent"

 

Logically Fallacious: "Substituting a person’s actual position or argument with a distorted, exaggerated, or misrepresented version of the position of the argument"

 

Dictionary.com: "a fabricated or conveniently weak or innocuous person, object, matter, etc., used as a seeming adversary or argument"

 

Grammarist: "The straw man fallacy involves misrepresenting an opponent’s position to make it easier to refute. Straw man arguments often oversimplify opposing views or disregard inconvenient points in favor of points that are easy to argue against"

 

Jeg sa: "Ingen jeg vet om lager bedre DLCer enn Bethesda"

 

Du argumenterer som om jeg hadde sagt: "alle Bethesdas DLCer er de beste som finnes"

 

Hvem er det så som fremfører en særdeles veik stråmann?  Eller eventuelt fremviser laber språkforståelse?

---------------------------------------------------------------------------------------

 

Dype beklagelser til de som måtte ha ergret seg.  Skakke hakke mer på dette tullet nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du argumenterer som om jeg hadde sagt: "alle Bethesdas DLCer er de beste som finnes"

 

Hvem er det så som fremfører en særdeles veik stråmann?  Eller eventuelt fremviser laber språkforståelse?

-

 

Det er bare det at Vice ikke argumenterte som du skulle ha sagt det, det er der din stråmann kommer inn sånn jeg ser det. Du påstår at det er det han i praksis sier, men det er det ikke. (det er ikke jeg som argumenterte der, som det kanskje virker som du tror).

 

Men nok om det, da vet du ihvertfall bakgrunnen for mitt utsagn og oppfattelse av situasjonen, så får du ta det som du vil. Skal ikke plage deg mer med det :)

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...