Gå til innhold

Pikimin 4 er straks er ferdigutviklet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns Nintendo bør samle opp gigantiske titler til lansering av Nintendo NX. Deriblant Zelda, Pikmin 4, Metroid Prime og et bra Mario Party-spill. Wii U begynner å bli en såpass gammel konsoll at den aldri kan få hypen Nintendo hadde håpet på.

 

Det er litt uheldig for Nintendo at Super smash og Mario Kart ble lansert såpass sent i livet til Wii U. De rekker nok ikke å ha en oppfølger klar til lanseringen av NX, men da bytter ikke mange over fra Wii U og Nintendo er i samme situasjon med NX som med Wii U.

Lenke til kommentar

Jeg syns Nintendo bør samle opp gigantiske titler til lansering av Nintendo NX. Deriblant Zelda, Pikmin 4, Metroid Prime og et bra Mario Party-spill. Wii U begynner å bli en såpass gammel konsoll at den aldri kan få hypen Nintendo hadde håpet på.

 

Det er litt uheldig for Nintendo at Super smash og Mario Kart ble lansert såpass sent i livet til Wii U. De rekker nok ikke å ha en oppfølger klar til lanseringen av NX, men da bytter ikke mange over fra Wii U og Nintendo er i samme situasjon med NX som med Wii U.

 

Hvis disse ryktene stemmer, så er Wii U langt i fra død.

 

http://mynintendonews.com/2015/09/04/more-nintendo-nx-rumours-emerge/

 

Uansett om dette er bare tull, så har patenter de har tatt ut tidligere, hintet om at ny hardware gjelder en bæbar enhet. Jeg tror vi skal se langt etter en kraftig, dyr stuekonsoll fra Nintendo.

Lenke til kommentar

 

Jeg syns Nintendo bør samle opp gigantiske titler til lansering av Nintendo NX. Deriblant Zelda, Pikmin 4, Metroid Prime og et bra Mario Party-spill. Wii U begynner å bli en såpass gammel konsoll at den aldri kan få hypen Nintendo hadde håpet på.

 

Det er litt uheldig for Nintendo at Super smash og Mario Kart ble lansert såpass sent i livet til Wii U. De rekker nok ikke å ha en oppfølger klar til lanseringen av NX, men da bytter ikke mange over fra Wii U og Nintendo er i samme situasjon med NX som med Wii U.

 

Hvis disse ryktene stemmer, så er Wii U langt i fra død.

 

http://mynintendonews.com/2015/09/04/more-nintendo-nx-rumours-emerge/

 

Uansett om dette er bare tull, så har patenter de har tatt ut tidligere, hintet om at ny hardware gjelder en bæbar enhet. Jeg tror vi skal se langt etter en kraftig, dyr stuekonsoll fra Nintendo.

Enig her, en dyr stuekonsoll vil ikke funke, verken MS eller Sony gikk den veien og de har bedre kort en Nintendo i den kampen.

90% av alle store spill er multiplatform uansett siden de er så dyre og utvikle, er du hardcore grafikkhore går du pc her kan du fint gå opp mot 3x4K

 

Er litt overasket over portable markedet, regnet med at hardcore ville gå Vita og resten smartphone. Problemet er for mange Vulcan gener :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...