Gå til innhold

FEATURE: De morsomste spillene vi spilte sammen med andre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gode minner ja...

Secret of Mana er et spill jeg husker var morsomt å spille sammen med en kompis til noen av boss fightene , gikk så utrolig mye lettere da.

 

Tipper ikke mange er kjent med "Semi-flerspiller" som vi kalte det hjemme hos oss , dette var når en rett og slett ikke var god nok til å ta en boss selv og lot heller en kompis ta over kontrollen for å vise deg hvordan det gjøres ( og mange ganger gikk det rett i dass der også).

 

Husker at et av de eldre Nes spillene Rygar hadde en boss som var helt umulig å knerte , en kamerat prøvde gang på gang å vise meg hvordan det skulle gjøres , men nei...

 

Ellers så er et av mine favoritter Left 4 Dead serien og definitivt CS , men begynner å bli ganske mange år siden jeg har spillt på nett pga elendig Mobilt bredbånd.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Jeg blir aldri lei av å prate om gamle dager :)

 

Gamle dager:

Lotus 2

Jones in the fast lane

Doom- første pc til pc kommunikasjonen jeg hadde med seriellkabel

 

I nyere tid er det flatout 2 og trackmania.

Drikke øl og spille flatout 2 med brodern var knallmorro. Vi pleier å bytte på å spille bare for å komme oss igjennom spillet.

Lenke til kommentar

2 player på Ikari Warriors (C64)
Annenhvert liv på The Last Ninja 1 & 2
Skate or die / Ski or Die (Dos og NES)
California Games 1 & 2 (Dos)
Indy Heat (Amiga)
Micro Machines (Amiga)
1vs1 på C&C 1 og 1vs1 Doom over seriel kabel.
Diablo 1 coop fra level 1 til slutt på et døgn. Da tippa det for mamma rundt klokka 06.00, hehe.
LAN 8stk i Deathmatch i Duke Nukem 3d.
LAN med kompiser i Warcraft 2. Bloodlust på ogres anyone?
AirFix Dogfighter.
Good times...

Endret av Stormshadow2000
Lenke til kommentar

 

Tipper ikke mange er kjent med "Semi-flerspiller" som vi kalte det hjemme hos oss , dette var når en rett og slett ikke var god nok til å ta en boss selv og lot heller en kompis ta over kontrollen for å vise deg hvordan det gjøres ( og mange ganger gikk det rett i dass der også).

 

Ah, husker jeg holdt på med det på PS1,

spesielt på Tekken 3 rett etter at jeg skaffa det,

nå kan jeg så mange komboer at å slåss mot A.I.en ikke er gøy lenger. :p

Endret av Malmern
Lenke til kommentar

World of Warcraft er mitt beste spill minne og det spillet jeg har hatt mest moro med andre. Om jeg får oppleve et gjennombrudd som det spillet hadde en gang til i livet så er jeg heldig. Det har sett dystert ut lenge.

 

Men har et lite håp om at VR vil åpne opp noen nye dører når det kommer. Tror det vil åpne noen helt fantastiske muligheter når det kommer til å spille og interaktere samens med andre spillere. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...