Gå til innhold

De kaller seg flyktninger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er desverre ikke stort vi kan gjøre da majoriteten i norge synes dette er helt greit. De forsvarer ideologien islam med nebb og klør om de får sjansen, selv om de er klar over all grusomheten den står for.

 

Det blir vel vår tur til å være flyktninger om noen hundre år.

Problemet er at det er stort sett elendighet over hele verden, så blir vanskelig å finne det rette landet å flykte til når muslimene tar over europa. Har alltid tenkt på å flykte til USA, men det samme holder på å skje der som f.eks. i Nashville https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/NNFA03032215/22-03-2015#t=29m45s

:closedeyes:

Lenke til kommentar

 

Utrolig hvor utbredt det er med vrangforestillinger og paranoia.

 

I Sverige er det 150 "no-go-zones" hvor politi, brannvesen og ambulanser ikke kan ferdes uten store mannskaper. Bilene blir ramponert og de blir angrepet, kastet stein på og skutt etter.

Det er mange filmer på nettet hvor politifolk løper for livet fra sinte innvandrere.

 

I Frankrike er det rundt 700 slike områder, hvor det bor utelukkende innvandrere.

 

Det er ikke vrangforestilling eller paranoia, men trist virkelighet.

 

(Floken ££££££££££££££££££££££££££££££££££££££meningen.)

 

 

Angående den siste setningen som du slettet. ( Du hadde bare et uheldig tidspunkt der jeg så den før du slettet den)

 

Jeg håper virkelig ikke at det kommer til det punktet. Jeg håper at fremtiden bringer noe bedre.

Men for å bevare vårt samfunn trenger vi assimilasjon, ikke integrasjon!

Lenke til kommentar

 

 

Det er desverre ikke stort vi kan gjøre da majoriteten i norge synes dette er helt greit. De forsvarer ideologien islam med nebb og klør om de får sjansen, selv om de er klar over all grusomheten den står for.

 

Det blir vel vår tur til å være flyktninger om noen hundre år.

Problemet er at det er stort sett elendighet over hele verden, så blir vanskelig å finne det rette landet å flykte til når muslimene tar over europa. Har alltid tenkt på å flykte til USA, men det samme holder på å skje der som f.eks. i Nashville https://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/NNFA03032215/22-03-2015#t=29m45s

:closedeyes:

Og gjennomsnittlige muslime i USA ligner norske amerikanere i utdannelse nivå og inntekt. Velintegrert, mener at de er amerikanere, særlig de som ble født i USA. Deres hjemmet ligger i usa og de kalles først og fremst amerikanere
Lenke til kommentar

Er det ingen i Norge som ser lengre enn sin egen nese!

 

Når Vietnamkrigen pågikk så var det ikke noen tvil om at vi måtte ta hånd om de som flyktet derfra. De hadde ikke en religion eller et livssyn som krevde dominans over vår måte å leve på.

 

Islam har dette standpunktet.

 

Men så har vi opportunister, lykkejegere og pragmatikere fra afrika som søker sin lykke i europa.

Veldig få av disse menneskene er nyttige for vårt samfunn.

 

Vi blir oversvømt av mennesker som kommer til skape skarpe klasseskiller i europa.

 

Likhet og rettferdighet for alle begynner nå å bli en ting som hører hjemme i fortiden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis dette er et problem som er reèlt så er den eneste måten å bekjempe det med vold og makt. Å kreve at noen "konverterer" er tull da dette er noe noen bare kan juge om.

 

Full stopp av muslimsk innvandring og en krig for å stoppe galskapen. Vi må bekjempe dette ved roten så de ikke kan opparbeide seg til å få store militære krefter så de er en trussel på den måten. Se på Iran. Det finnes ingen diplomatisk måte å løse dette på.

 

Dette er ikke min mening, men et svar på hvordan man blir kvitt et slik problem TS snakker om.

Lenke til kommentar

Interessant sak det der... De fant ingen av likene, saken forsvant veldig fort fra media, og sist jeg sjekket var ingen hverken siktet eller dømt for det. Det som skjedde var altså at en av gruppene på båten anklaget den andre for å ha drept folk som tilhørte den religionen som var ledende i det landet de var i. Uten bevis. 

 

Og det er INGEN informasjon siden om saken. I det hele tatt. 

 

Interessant...

Lenke til kommentar

 

Interessant sak det der... De fant ingen av likene, saken forsvant veldig fort fra media, og sist jeg sjekket var ingen hverken siktet eller dømt for det. Det som skjedde var altså at en av gruppene på båten anklaget den andre for å ha drept folk som tilhørte den religionen som var ledende i det landet de var i. Uten bevis. 

 

Og det er INGEN informasjon siden om saken. I det hele tatt. 

 

Interessant...

 

 

Nei såklart, for muslimer er jo så snille at noe så grusomt det må jo være helt feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Interessant sak det der... De fant ingen av likene, saken forsvant veldig fort fra media, og sist jeg sjekket var ingen hverken siktet eller dømt for det. Det som skjedde var altså at en av gruppene på båten anklaget den andre for å ha drept folk som tilhørte den religionen som var ledende i det landet de var i. Uten bevis. 

 

Og det er INGEN informasjon siden om saken. I det hele tatt. 

 

Interessant...

 

 

Nei såklart, for muslimer er jo så snille at noe så grusomt det må jo være helt feil.

 

Å, var det det jeg sa? Eller var det at kilden din er full av piss og historien du linker til antageligvis er feil?

Lenke til kommentar

 

Kristendommen har forlengst blitt temmet fra sine morderiske handlinger og utdaterte syn på samfunnet. Den moderne kristendommen ble utviklet i Europa og den ble temmet i Europa og spredt tilbake til gruppene i midtøsten hvor den kom ifra.

 

 

 

Her har vi med en vesens forskjell å gjøre - å sammenligne kristendommens grunnelement mot islams. Det du beskriver er kristendom misbrukt som en maktfaktor. Islam er synonymt med poltisk maktutøvelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å, var det det jeg sa? Eller var det at kilden din er full av piss og historien du linker til antageligvis er feil?

 

 

 

 

Stoler mer på en avisartikkel enn deg. Veldig typisk å avslå alt som ikke er solskinnshistorier om muslimske flyktninger som grunnløst.

 

CNN ljuger sikkert de også: http://edition.cnn.com/2015/04/16/europe/italy-migrants-christians-thrown-overboard/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...