Gå til innhold

ANMELDELSE: Mad Max


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

På polygon (karakter 5/10) var det mye trekk pga ekstrem ensformighet, helt like fiender, feks i praksis bare 2 typer bosser, en liten og rask og en stor og kraftig, bare med nye navn. Også mye gjenbruk av steder, feks samme type bensinstasjon hele tiden. Hvordan følte du det var?

 

Litt gjenbruk er det helt klart, men dette er noe alle åpen-verden spill gjør. Det eneste som virkelig plaget meg litt var et par repeterende oppdragstyper. Fiendene er ikke noe å grunne over, de skal bare knuses i fillebiter. Pluss, jeg føler at en del av gleden i spillet kommer fra de utrolig mange oppgraderingene man stadig jobber seg mot, slik at "gjenbrukte" sideaktiviteter ikke gjør så mye.

Polygon henger seg opp i ting som du ikke bryr deg om med andre ord :) fair enough!

Lenke til kommentar

Jeg synes spillet er nydelig så langt. Har smelt all grafikk opp til max bare for å prøve. Men tror faktisk ikke det har vært under 120fps på 1080p enda. Det kan jeg ikke si om Witcher 3. :)

 

Men konseptet her: Oppgradere bil, kjøresloss, hoppe ut av bil, sloss, oppgradere håndvåpen. Er ikke dette Batman: Arkham Knight?

Lenke til kommentar

 

 

Men konseptet her: Oppgradere bil, kjøresloss, hoppe ut av bil, sloss, oppgradere håndvåpen. Er ikke dette Batman: Arkham Knight?

 Du er inne på noe der. Samtidig så har jeg brukt 3 timer på Batman før kjedsomheten kom. På Mad Max er jeg vel på 15-20 timer og har lyst til å spille mer. Tror nok det har noe med stemningen å gjøre. Og Chumbucket bidrar på sin måte.

Lenke til kommentar

Det kan da ikke være mulig å gi dette spillet karakteren 9!? Er dette feks i nærheten av GTA V? Nei. Det er middelmådig, men til tider underholdende.

Smaken er som baken. Bioshock: Infinite fikk utelukkende gode karakterer, men jeg synes det var et forferdelig kjedelig spill som i beste fall fortjente 3/10. Flere "middelmådige" spill er blant mine favoritter. Jeg synes det er latterlig når spill som B: I eller det nyeste MGS får gode karakterer over hele fjøla, det er rett og slett ikke troverdig all den tid de subjektivt sett ikke skal være så gode for alle spillere.

Lenke til kommentar

Dette var et spill jeg vurderte å kjøpe. Men etter at jeg så på ett par streamer så får jeg inntrykket av at det blir litt for mye av det samme. Kjør til camp, gi bandittene juling, plukk opp looten, spreng x antall olje tanker i lufta. Gjenta i det uendelige.

 

Blir bilen ødelagt hopp ut og la ninja mekanikkeren fikse den på under et minutt mens du løper rundt for å ikke bli nedkjørt av banditt bilene.

 

Det er helt klart elementer i dette spillet som fenger meg, men de er for få og de gjentas ofte.

 

Dette spillet hadde klart tjent mye på å ha en del 'survival' elementer med. Bensin burde være mangelfullt, hver en dråpe burde telle. I spillet flyter det over med bensin kanner. Bare se den aller første Mad Max filmen med Mel Gibson, der prøver han desperat hente ut bensin i fra bilvrak. Det eneste som virker mangelfullt er ammunisjon og vann til en viss grad hvis man går rundt og tar mye skade.

Endret av 1969
Lenke til kommentar

 

Er combaten Batman inspirert også? Hater batman combat!!!

 

Inspirert? Jeg har ikke spilt så mye enda, men foreløpig så er det blåkopi. Hagle i stedet for Battarang på rød. Slå med blå, og blokk med gul på xbox kontroller. Men jeg digger Batman, så dette er bare deilig. :p

 

 

Ok, da dropper jeg spillet.....  Det gjør det umulig å spille batman spillet og alle som hermer feks, shadwo of mordor

Lenke til kommentar

 

 

Er combaten Batman inspirert også? Hater batman combat!!!

 

Inspirert? Jeg har ikke spilt så mye enda, men foreløpig så er det blåkopi. Hagle i stedet for Battarang på rød. Slå med blå, og blokk med gul på xbox kontroller. Men jeg digger Batman, så dette er bare deilig. :p

 

 

Ok, da dropper jeg spillet.....  Det gjør det umulig å spille batman spillet og alle som hermer feks, shadwo of mordor

 

 

Øyh!! Nå må du slutte!! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Men konseptet her: Oppgradere bil, kjøresloss, hoppe ut av bil, sloss, oppgradere håndvåpen. Er ikke dette Batman: Arkham Knight?

 Du er inne på noe der. Samtidig så har jeg brukt 3 timer på Batman før kjedsomheten kom. På Mad Max er jeg vel på 15-20 timer og har lyst til å spille mer. Tror nok det har noe med stemningen å gjøre. Og Chumbucket bidrar på sin måte.

Prøvde batman-spillet hos en kompis her forleden, og det var rett og slett kjeeeeeeedelig. Kjøringen var forferdelig, og klarte aldri å tilvenne meg å være Batman heller med kappen og masken. Det ble bare teit.

 

Gi meg heller Sleeping Dogs, Far Cry eller GTA=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...