Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Erfaring med juvederm? (lepper)


jodaneida

Anbefalte innlegg

Fikk fylt inn leppene mine med 1ml og var kjempefornøyd. De så veldig naturlig ut bare litt større. Men jeg syns kanskje de ble litt mindre enn jeg hadde håpet på og vurderer derfor å ta inn litt til. Men er det noen som har erfaring med juvederm? vil de sette lengre inne etter runde nr 2, 3 osv? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk fylt inn leppene mine med 1ml og var kjempefornøyd. De så veldig naturlig ut bare litt større. Men jeg syns kanskje de ble litt mindre enn jeg hadde håpet på og vurderer derfor å ta inn litt til. Men er det noen som har erfaring med juvederm? vil de sette lengre inne etter runde nr 2, 3 osv?

Du var kjempefornøyd, men ville ha mer? Du har ikke blitt blind av din egen skjønnhet?

Lenke til kommentar

 

Fikk fylt inn leppene mine med 1ml og var kjempefornøyd. De så veldig naturlig ut bare litt større. Men jeg syns kanskje de ble litt mindre enn jeg hadde håpet på og vurderer derfor å ta inn litt til. Men er det noen som har erfaring med juvederm? vil de sette lengre inne etter runde nr 2, 3 osv?

Du var kjempefornøyd, men ville ha mer? Du har ikke blitt blind av din egen skjønnhet?

 

 

Beklager, jeg har feilformulert meg litt:) jeg fikk beskjed om at sluttresultatet ville vises etter to uker, og etter de to ukene var jeg veldig fornøyd. Men etter det så har de blitt litt mindre enn jeg hadde håpet dem skulle bli, og vurderer derfor å bare ta litt ekstra denne gangen:) 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har ingen erfaring, men vil gjerne prøve det. Men resultatet må være helt naturlig. Så da kan jeg kanskje prøve 1ml. Har du store eller små lepper fra før av?

 

Fikk fylt inn leppene mine med 1ml og var kjempefornøyd. De så veldig naturlig ut bare litt større. Men jeg syns kanskje de ble litt mindre enn jeg hadde håpet på og vurderer derfor å ta inn litt til. Men er det noen som har erfaring med juvederm? vil de sette lengre inne etter runde nr 2, 3 osv? 

Lenke til kommentar

 

Har ingen erfaring, men vil gjerne prøve det. Men resultatet må være helt naturlig. Så da kan jeg kanskje prøve 1ml. Har du store eller små lepper fra før av?

 

Fikk fylt inn leppene mine med 1ml og var kjempefornøyd. De så veldig naturlig ut bare litt større. Men jeg syns kanskje de ble litt mindre enn jeg hadde håpet på og vurderer derfor å ta inn litt til. Men er det noen som har erfaring med juvederm? vil de sette lengre inne etter runde nr 2, 3 osv? 

 

 

Jeg syns selv jeg har små lepper, men de er ikke så små at tannkjøttet vises om jeg smiler. Men jeg tok i juli og greit nok de ble mindre enn jeg hadde håpet på, men selve formen på leppene holder seg fortsatt. Jeg anbefales Silje Austnes i Oslo, du kan søke henne opp og finne utrolig mye god informasjon om juvederm og de andre tingene som restylane. Hun vil se på leppene dine og fortelle deg hva hun anbefaler å starte med, så er det opp til deg om du vil følge hennes råd eller prøve på noe mer:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...