Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! :)

 

Jeg er når i VGS. Jeg er 20 år gammel og har ikke hatt en kjæreste før. Når skjer det som hver nytt år på VGS: Jeg får fryktelig lyst på en kjæreste. Jeg vil endelig har en jente. I dag har jeg snakket med en del jenter der, men jeg følte alltid at jeg var for nysgjerrig. Jeg vil jo ikke bare får kjæreste, jeg vil også får veninner. Jeg har en relativt velpleiet sjekk. er det greit for jenter? Jeg er også ikke norsk, er det sånn at norske jenter ikke liker menn som begynner å snakke med de? Hva kan jeg gjøre?

 

Jeg føler at med 20 har jeg fullt rett på en kjæreste. Please help me :(((

 

- Lengsel.

Endret av Lengsel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt som er involvert i hele prosessen blir litt for mye å skrive ned og mange av faktorene er veldig individuelle.

 

Men skal jeg komprimere det til et tips må det bli noe som:

Ta kontakt med alle du finner interessante, aldri heng deg opp i en kvinne som gir avslag og aldri trekk deg tilbake hvis du ikke har fått avslag.

 

Kanskje du har noen spørsmål som er litt mer spesifikke.

Lenke til kommentar

Kjæreste er noe som kommer av seg selv når du er klar. Jo hardere du forsøker å få kjæreste desto kjipere får du det.

 

For å speede opp prosessen med 10-20 år kan du satse på personlig utvikling. Bruk engelske søkeord. Personal development, developing personal skills, success osv. Du kan gjerne studere videoer beregnet på suksess i forretningslivet da det å få seg kjæreste i stor glad handler om å utvikle og by på seg selv slik som i business.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men skal jeg komprimere det til et tips må det bli noe som:

Ta kontakt med alle du finner interessante, aldri heng deg opp i en kvinne som gir avslag og aldri trekk deg tilbake hvis du ikke har fått avslag.

Hvorfor skal ha fremstå som like plagsom og desperat som andre menn? Dersom han har noe å by på vil dame se det og langt på vei komme av seg selv omtrent som en katt som stryker seg mot føttene på et menneske.

 

Klart man skal være omgjengelig med folk, men ikke kun fordi man ønsker å oppnå noe. Du går på butikken etter 1 kg ost, men du går ikke bort til ei dame for å fiske etter kjæreste, isåfall bør du ha mer enn alle andre å tilby og vel så det.

En slik fremtreden ender med avvisning.

 

"Hei, jeg er helt allminnelig, ikke noe spesielt ved meg, men jeg vil så gjerne ha kjæreste, du kan ikke tilfeldigvis innfri mine behov?"

 

Damer skal se temmelig dårlig ut og ha lite mental ballast for at de ikke har tilbud nok til at de ikke trenger en til guttevalp som forsøker seg.

 

En fremtidig kjæreste kan like gjerne være en bekjent av en fyr du treffer tilfeldig. Sørg for å være omgjengelig med begge kjønn. Å prøve seg på alle attraktive damer er sjanseløst. Det kan hende du får et ligg eller to av det dersom damene på generell basis synes du er kjekk, men det blir lite kjæresteri av slikt.

 

Jo mer man utvikler seg som menneske, desto mere får folk du omgås lyst til å være med deg. Plutselig tar du deg selv i å ha hengt sammen med ei dame i flere uker og plutselig har du kjæreste.

Endret av BadCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bra skrvet BadCat, kunne nesten ha forkortet hele innlegget til kun den siste setningen da den oppsummerer veldig bra. Skal man lykkes her i livet, må man jobbe med seg selv, få fram sine beste egenskaper. For da blir du lagt merke til, skiller deg ut fra mengden og folk oppdager deg. Du får større krets av venner og er som oftest i vennekretsen at vennskap utvikles til mer. Men det stopper ikke der da. Man bør ha noenlunde greie på flørting og dating også. Er ikke slik at med en gang du får deg kjæreste, så er alt dans på roser. Du har ikke bare fått deg kjæreste, men inngått et forpliktende forhold og det krever en del å beholde det sunt og frisk.

 

Så, TS, ikke tenk desperat at NÅ må jeg ha kjæreste. Ikke tenk på det i det hele tatt egentlig. Bare fokuser på å få venner i første omgang og knytt god kontakt med dem.  Plutselig vil du se at du har fått venner som kjenner andre jenter f.eks og da kan alt skje når du blir introdusert til dem.

Lenke til kommentar

Jeg forstår at vil ha kjæreste i løpet av VGS. Det er positivt, men du skriver lite om hvilke type jenter du har interessert i.

 

PS: Når du nærmere deg 40-årsalderen og ikke har fått det til. Da tar du en tur til Thailand.

Det er ikke min mening.

 

Min problem er jo at alle småere jenter i 1. Klasse ser opp til meg, men når er jeg 20 og da er det litt rart å får en kjæreste som er 4-5 år ungre. Jeg synes det er umarilsk. Det jeg mener: Jeg kunne lett får en der, eller Sex, i så fall, men jeg vil ha en som er i min alder. En som liker dannelse og vitenskaper, er tru og moralsk anstendig men som er også litt pen. Det er sikkert det alle men ønsker.

 

Men jeg er mer avslappet, også på grunn av BadCats kommentar. Tusen Takk for dett! Det blir nok til håper jeg. Kanskje er det også bedre uten.

 

Og mine mor blir jo uansett ikke lykkelig hvis jeg får en norsk kjæreste :D

 

Mvh. Lensgel.

Lenke til kommentar

Vel, kanskje du skal utvide søkefeltet til andre steder? Siden du vil ha noen på din egen alder og du ikke finner noen på skolen din, kan jo du kanskje vurdere å lete utenfor skolen? På kjøpesenter er jo det mange jenter, du må bare tørre å ta kontakt. Du vil jo selvfølgelig få noen avslag, men det må en nesten tåle :D

Lenke til kommentar

Vel, kanskje du skal utvide søkefeltet til andre steder? Siden du vil ha noen på din egen alder og du ikke finner noen på skolen din, kan jo du kanskje vurdere å lete utenfor skolen? På kjøpesenter er jo det mange jenter, du må bare tørre å ta kontakt. Du vil jo selvfølgelig få noen avslag, men det må en nesten tåle :D

 

Dette fungerer kun i USA. I Norge er jentene så trist og innslutta at går du bort til en tilfeldig jente og snakker til henne, vil hun se rart på deg og tenke hva FAEN du vil. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tenk på om du er en person du ville vært med hvis du var en jente. Hvis ikke, hva kan du gjøre for å bli den personen?

Ikke vær desperat. Desperasjon er aldri attraktivt. Bli i stedet kjent med jenta du liker, og vær flink til å lytte. Vær interessert i hvem hun er og hva hun liker. Husk at halvparten av alt er timing, og at selvtillit er viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...