Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Første date tips! hvordan gå frem?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har møt ei jente på tinder for et par måneder siden, samtalen startet greit første dagene, gikk over på snapchat etter hvert. Hadde kontakt lenge, har "facebooket" henne, ut fra profilen så ut som hun bodde 20mil fra der jeg bor. Så jeg antok at hun bodde langt unna.

Sendt randome snaps til hverandre innimellom (ingen dirty pics, bare random snaps). Forrige uke sendt hu snap, så ut som hun var på faderuke samme byen jeg bor. Så jeg spurte henne om hun bor her, og hun svarte ja!

Dagen etter spurte  jeg henne pent om å være med ut, og hun sa "Ja, det kan vi sikkert gjøre".

Snakke litt mer hva vi skal finne på og sånnt.

Spurte om "når hun har tid", svarte "hun må vente til faderuka er ferdig".

Så vart vi enig om første date om 14 dager altså neste helg!!

Etter det så har hun vært ganske stille på snap. Hun svarer kun når jeg spør om ting, mer sier hun ikke. Som gjør meg lit ukomfortabel. Tenker " skal jeg sende mer snap, skal jeg vent på snap fra henne, hva skal jeg si??.."

Ser rett og slett at hun har mistet interessen!!

Jeg har virkelig lyst å treffe henne, Drømme dama en kan tenk seg om. Hun er heller ikke "one-night stand typen", virker veldig hyggelig og grei. Og jeg er heller ikke ut etter "one-night stand".

Så hva skal jeg gjøre? Det er nesten to uker til vi skal "kanskje treffes". Og har virkelig ikke lyst å ødelegge det hele.

Skal jeg spør henne om hun fortsatt er interessert?  :hmm:

Noen som har opplevd lignende før?

Noe tips folks?

 

Hun er 26, og studerer.

Jeg ferdig med studiene, jobber nå som dataingeniør. Jeg har ikke hatt forhold før, altså siden vgs for mange år siden. Så jeg har ikke så mye peiling på sånt, har lest mye på nett og div...

 

 

Hilsen gutt på 25.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

høres ikke ut som hun er supergira spør du meg.... "kanskje og sikkert" betyr ofte i praksis nei.... fadderuka er ikke akkurat kjent som en jomfruelig periode heller.... halvparten av studentene møter kjæresten sin i studieårene i fadderuka. 

hmm godt poeng. Men hun virka veldig gira på meg i starten, og samme dagen jeg spurt henne ut, og det var for 2-3 dager siden.

Skal jeg bare la vær hele greia? spør på nytt om hun er fortsatt interessert?  

Lenke til kommentar

Skal jeg bare la vær hele greia? spør på nytt om hun er fortsatt interessert?  

 

ikke ta sorgene på forskudd!

 

Det kan jo være at hun er helt i hundre, og livredd for å spolere sjansen med denne kjekke kule dataingeniøren!

 

"Hva skal jeg ha på meg? Hva skal jeg si? Skal jeg sende ham flere snap'er, eller blir jeg for pågående da?" Osv...

 

Slik må du lære deg å tenke, så møter du henne full av avslappet kul selvtillit   :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...