Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] Helt ødelagt/utslitt


Opptatte

Anbefalte innlegg

Hei. Rettskrivning er ikke min sterkeste side, så beklager skrivefeil. 

 

Jeg sliter. sliter med mye.. 

tar gjerne imot råd til hva jeg kan gjøre. =)

 

Det første er å stå opp om morgenen og komme igang, formen er elendig og uggen, (kvalm og vondt overalt) enkelte morgener er det så ille at jeg gråter for meg selv for ingenting...

tvinger i meg mat og kommer igang med dagen, går på jobb de få dagen jeg jobber, (men på vei til jobb tvinger jeg meg selv(kroppen) til å gå på jobb) kommer meg da på jobb blir litt bedre ut over dagen tar noen smertestillinde for å holde ut dagen. kommer hjem, er helt utslitt, musklene verker og har hodeverk, tar mer smertestillende, kvikner opp til kveldstid og klarer og finne på noe med venner. 

andre kvelder går jeg bare å legger meg. 

 

 

Vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli bedre, 

er ganske aktiv med å gå til og fra jobb ca 40 min en vei.

Jobben min er ikke problem (elsker å gå på jobben å utfør jobben og møte mine kolleger)

er ekstrahjelp men som jobber mye.. 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde det også sånn, gikk til legen, sikker på at jeg måtte ha minst et par typer kreft og en seig virusinfeksjon. Testet alt som testes kan, fant ingenting fysisk galt i det hele tatt, heller tvert imot. Etter et halvårs tid kom jeg til psykolog som raskt kunne fastslå at problemet var depresjon. Gå til legen, du. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

har sletet også en del men hodepine,  dette fikk jeg muskelberoligende/senebetennelse siden det kommer av stive muskel i nakke og skuldre.

 

i det siste har formen vært elendig. tvingt meg selv igang hverdag. 

 

vet ikke men min samboer har også fått seg ny jobb der han er bortreist i ukedagene, så kan føle meg litt alene, selv med familie og venner rundt meg. 

Jeg er egentlig en åpen person om det meste, hvordan jeg har det, men har hatt en tøff oppvekst siden min mor gikk vekk da jeg var 18, og jeg holder/samler ofte mine søsknene er er tett til min familie. 

Lenke til kommentar

Det er best du blir skikkelig undersøkt av legen din.

Dette kan være psykisk, det høres jo litt depressivt ut. Men det trenger ikke være det.

 

Ville først fått utredet deg kroppslig, sett spesielt på homronene dine, samt sett på vitaminnivåene. 

Bestill en time hos legen for fortell om plagene dine, tror du må starte der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...