Gå til innhold

titan x i asus rampage v extreme


uggy

Anbefalte innlegg

Har et problem med mine 3 titan x kort.

Når jeg skal koble til alle tre, så vil ikke kortet i slot 2 bli gjenkjent i bios eller windows.

 

Har prøvd alle 3 kortene i slot 2, samme problem, slot 1 og 4 fungerer alltid.

Prøvde et annen type grafikkort i slot 2, det kortet fungerte.

 

Noen som har noe tips?

Har prøvd og oppdatere bios, samme problem.

 

Hadde 4 980 kort i hovedkortet, det fungerte smerte fritt, også med 3 stk. 980 kort i slot 1,2 og 4.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd slot 1 og 2 i sli da? Kan det være at det er noe i veien med sli broen kanskje?

Slot 2 fungerer heller ikke da.. forstår virkelig ikke hva jeg gjør galt.

Hadde vært mye enklere om slot 2 ikke hadde fungert i det hele tatt, men den fungerer fint når jeg har kjørt 3 og 4 veis SLI med 980 kort.

Lenke til kommentar

I can now confirm that 3x Titan X + Intel p3700 nvme + Samsung sm951 nvme m.2 + 3x samsung 850pro R0 works together in Rampage V extreme [/size]biggrin.gifthumbsupsmiley.png

Takk Kyrre for lån av cpu !

Ahhhhh,

Ønsket jeg hadde penger til noe slikt :D

 

Fungere Kyrre sin cpu med overklokk på Cache? Eller får ikke du heller det til?

Endret av Bjonness406
Lenke til kommentar

 

I can now confirm that 3x Titan X + Intel p3700 nvme + Samsung sm951 nvme m.2 + 3x samsung 850pro R0 works together in Rampage V extreme [/size]biggrin.gifthumbsupsmiley.png

Takk Kyrre for lån av cpu !

Ahhhhh,

Ønsket jeg hadde penger til noe slikt :D

 

Fungere Kyrre sin cpu med overklokk på Cache? Eller får ikke du heller det til?

 

 

Det har jeg ikkje fått testet enda, fordi kom akkurat fra naboen. Så United kamp. Foppall og øl :p

Blir test av OC i morra ;)

Lenke til kommentar

I can now confirm that 3x Titan X + Intel p3700 nvme + Samsung sm951 nvme m.2 + 3x samsung 850pro R0 works together in Rampage V extreme biggrin.gifthumbsupsmiley.png

 

Takk Kyrre for lån av cpu !

Så da vil det si at det er en feil i mitt hovedkort da? regner med du brukte de 3 øverste røde slot`ene? 

Lenke til kommentar

 

 

I can now confirm that 3x Titan X + Intel p3700 nvme + Samsung sm951 nvme m.2 + 3x samsung 850pro R0 works together in Rampage V extreme biggrin.gifthumbsupsmiley.png

 

Takk Kyrre for lån av cpu !

Så da vil det si at det er en feil i mitt hovedkort da? regner med du brukte de 3 øverste røde slot`ene?
Fra cpu og 3 slots. P3700 ssd i pci-e lengst fra cpu.
Lenke til kommentar

 

 

I can now confirm that 3x Titan X + Intel p3700 nvme + Samsung sm951 nvme m.2 + 3x samsung 850pro R0 works together in Rampage V extreme biggrin.gifthumbsupsmiley.png

 

Takk Kyrre for lån av cpu !

Så da vil det si at det er en feil i mitt hovedkort da? regner med du brukte de 3 øverste røde slot`ene?
Fra cpu og 3 slots. P3700 ssd i pci-e lengst fra cpu.

 

Ok, da er det nok feil på mitt hovedkort.. typisk :p 

Får sendt det inn og skaffet et nytt :) 

takk! 

Lenke til kommentar

 

Jeg har feil i min cpu... Byttet cpu, og alle portene funka.

Funka portene om du brukte et annet grafikkort da?

Det gjør portene mine .. Så tror det er hovedkortet, men skal ikke være for bastant på det..

 

 

Funka ikkje med 750ti strix engang. Portene fikk pci-e 1.1 of max pci-e 3.0 x 4 :p

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg har feil i min cpu... Byttet cpu, og alle portene funka.

Funka portene om du brukte et annet grafikkort da?

Det gjør portene mine .. Så tror det er hovedkortet, men skal ikke være for bastant på det..

Funka ikkje med 750ti strix engang. Portene fikk pci-e 1.1 of max pci-e 3.0 x 4 :p
Da er det litt forskjell på mitt og ditt hovedkort.. Alle andre grafikkort funker i port 2 :-( inkludert 980 strix Endret av uggy
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg har feil i min cpu... Byttet cpu, og alle portene funka.

Funka portene om du brukte et annet grafikkort da?

Det gjør portene mine .. Så tror det er hovedkortet, men skal ikke være for bastant på det..

Funka ikkje med 750ti strix engang. Portene fikk pci-e 1.1 of max pci-e 3.0 x 4 :p
Da er det litt forskjell på mitt og ditt hovedkort.. Alle andre grafikkort funker i port 2 :-( inkludert 980 strix

 

 

Nyeste bios, og disablet ALLE andre greier som blåtann, ekstra satakontroller wifi.... Verdt ett forsøk :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg har feil i min cpu... Byttet cpu, og alle portene funka.

Funka portene om du brukte et annet grafikkort da?

Det gjør portene mine .. Så tror det er hovedkortet, men skal ikke være for bastant på det..

Funka ikkje med 750ti strix engang. Portene fikk pci-e 1.1 of max pci-e 3.0 x 4 :p
Da er det litt forskjell på mitt og ditt hovedkort.. Alle andre grafikkort funker i port 2 :-( inkludert 980 strix

 

 

Nyeste bios, og disablet ALLE andre greier som blåtann, ekstra satakontroller wifi.... Verdt ett forsøk :)

 

Har prøvd det fra før, var dessverre ikke noe bedring :( 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...