Jump to content
TS Snakkes

Team Space søker spillere i League of Legends [Gold I]

Recommended Posts

Hei, vi skal spille i kvalifisering til 3. Divisjon på Telenorligaen og trenger en toplaner som er interessert i å øve ofte og spille for oss i toplane.

Trenger fort en person som er åpen for å øve en del fremover, siden vi i hovedlaget til Team Space ser etter talent og gode spillere som virkelig vil bli de beste i sine roller.

Skriv i søknad:

-IGN

-Rank

-Tidligere erfaring hvis du har

-Mer info som er relevant

Mvh. TS Snakkes.

Se hele utlysningen på Gamer.no

Yo. jeg har en ny bruker atm, men jeg var plat 5 føre jeg ble keylogga så jeg ble hacka, nye brukeren min er i gold 5 atm. holder på og skaffe meg champs ^^ mitt ign XXXholiaXXX

hei.

jeg er en engasjert spiller som leter etter et lag, er plat 5 og kom nettopp til plat. jobber med å forbrede hvordan jeg spiller for vært game og ønsker og joine et litt mer aktivt lag :)

Annonse

Heisann

Jeg er plat 3 atm, men var på det høyeste diamond 2 i forrige season. Jeg søker etter et lag som in interisert i å spille seriøst og faktisk vil satse. Jeg har også erfaringer fra turneringer. Fredrikstadlan (3.plass) og en online turnering.

Så om dere vil ha meg med, vennligst kontakt meg.

IGN: iProBr0

Hei, Hufsa hetter eg (IGN)

Eg er main toplaner som har spellet ganskje mygje lol (ca 3 år)

eg har falt ned til silver 2 nå etter å vært vække fra lol pga. flytting, sommerferier i utlandet og jobb.

Eg er veldig aktive og er nesten alltid online, eg er på eune nå men kan godt flytta meg over.

Har vært leder i 2 andre lager , ett laget havnede i gold 3 mens andre laget havnede i sivler 2 pga di som eg spelte med bleiv useriøse.

Kan ta kontakt med meg på skype: Daniel.thorsteinsson3