Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Tottenham

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

All aboard the Kane-train!chuu chuu

Jeg tror Kane denne sesongen blir det Januzaj var for United forrige sesong. 

Blir uansett å benke seg foran TVen for å se denne kampen, tror på en jevn kamp, 1-0. 

Lenke til kommentar

Tehe. Smalling/Young på høyre midtstopper :> 

Usikker på Blind, men han har fått mye matching i pre season, og jeg venter derfor at han starter. Ny stopper burde vært på plass allerede, men men. Regner med Rojo går inn i laget sammen med Smalling etterhvert. 

Lenke til kommentar

Tipper vi får se nesten det samme som i Pre Season (satt opp som 4231, selv om LvG kaller det for 433):

Rooney

Young - Depay - Mata

Schneiderlin - Carrick

Shaw - Blind - Smalling/Jones - Darmian

DDG

Støtter meg på denne men håper både Rojo og Herrera blir å finne i en framtidig start 11er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tipper og håper Tottenham stiller noe veldig likt dette:

Lloris

Walker - Alderweireld - Vertonghen - Rose

Alli - Bentaleb
 Dembélé - Eriksen - Chadli
Kane

Innbyttere:
Vorm, Dier, Fazio, Davies, Lamela, Soldado og Carroll/Mason

Ikke med i troppen:

Yedlin, Wimmer, Adebayor, Pritchard, Townsend, Lennon, Trippier, Winks, Coulthirst, Onomah, McGee og Carroll/Mason

Lenke til kommentar

Blir Romero eller Johnstone da.

Louis van Gaal sat down with the media at the AON Training Complex. Here are the main points from the press conference:

Ahead of the press conference, Louis van Gaal confirmed to MUTV that he has no injuries and Marcos Rojo may not be ready to start the season for his club:

“We have no injuries – it’s unbelievable! But it is not possible for Marcos Rojo to be match fit as he was the last player to come back [to pre-season training].”

Van Gaal confirms that not all of his players are ready for the Tottenham Hotspur match at Old Trafford:

“There are players who came in later. Marcos Rojo came one week ago, [bastian] Schweinsteiger came at the last moment out of his holidays, so I don’t think he is fit enough. We have to build to the fitness that he needs.”

Van Gaal confirms that David De Gea will not start against Tottenham Hotspur, possibly signalling that a move is on the cards for the player:

“He shall not play, so I don’t have any concerns. You know that we have problems with [David] De Gea. The Dutch journalists can confirm that I think a human being is more than only a player and he cannot manage that.”

Van Gaal hints at more signings this summer, with five new players already signing for the Old Trafford club:

“The squad is still in process because we are living in a crazy football world. The transfer period is still going on and the competition is starting. [Angel] Di Maria, we have solved that problem, but it is a big loss because I want attackers with speed and creativity. He is one of those players. We have to look for that kind of player.”

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...