Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vond lukt fra penis


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har det problemet at det ofte lukter vondt av penisen min. Ikke av selve "skaftet", men når f.eks. dama begynner å runke meg eller når forhuden blir dratt tilbake. Vi er ikke så sjenerte mot hverandre så hvis noen av oss lukter vondt nedentil, så sier vi bare ifra. Da går jeg å vasker den, kanskje tar på bittelitt  dr. greve intimvask med lav ph. Etter det lukter den ikke vondt lengre..

 

Jeg vasker alltid tissen når jeg dusjer, og vasker den da også under forhuden. Dette har vart velge lenge, har også tatt kjønnssykdomtest hos helsestasjonen for 1 år siden, og hos legen min for 3-4 uker siden. Ingen sykdom ellernå lignende. Men jeg glemte å nevne det med ond lukt til legen.

 

Noen ideer av dere som er her?

Hva kan jeg gjøre?



Anonymous poster hash: 2f6ca...2f3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange av bildene lignet ikke helt da. Når jeg vrenger forhuden, så ligger det en lag med forhud rett under kukhodet. Denne er litt rød, også har den litt hvitt på seg noen plasser. Ikke mye, men bittelitt.

 

Ville nok hørt med fastlegen da gitt,

bare å oppgi det som grunn når du bestiller time,

så blir det ikke glemt. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...