Gå til innhold

Guide: Hvordan be om refund i Steam


Anbefalte innlegg

OK, dette er jo egentlig kjempe enkelt. Men om det er noen som ikke finner ut av det, så kan de jo kikke her:

 

Trykk venstre musknapp på spillet i biblioteket ditt for å velge det, trykk deretter på "support"

 

post-29200-0-62087600-1438606965_thumb.jpg

 

I neste bilde trykker man for eksempel "I purcased this by accident"

 

post-29200-0-70024600-1438607250_thumb.jpg

 

Og i neste igjen "I'd like to request a refund"

 

post-29200-0-48895000-1438607313_thumb.jpg

 

Velg så hvor du ønsker pengene tilbake. Jeg tror det går litt raskere å få dem til din "Steam Wallet". Men da kan man jo kun bruke pengene hos Steam senere.

 

post-29200-0-45055800-1438607396_thumb.jpg

 

Et par tommelfinger regler når man ber om pengene tilbake: Man må gjøre det innen 14 dager etter man har kjøpt. Og man kan ikke ha spilt spillet mer enn 2 timer.

 

Håper dette er til hjelp for noen. :)

Endret av Gabri3L
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan altså prøve ut så mange spill man vil bare man er obs på max 2 timer og 14 dager for å få penga tilbake? :p

Det må jo være kjekt hvis jeg ikke er helt sikker på å kjøpe ett spill jeg ikke vet hvordan Multiplayer er f.ex, så blir det en slags "Demo" da..

Ja. Det er bra og fair ordning. Det fungerer som en demo gjorde før. Egentlig bedre.

Lenke til kommentar

Man kan altså prøve ut så mange spill man vil bare man er obs på max 2 timer og 14 dager for å få penga tilbake? :p

Det må jo være kjekt hvis jeg ikke er helt sikker på å kjøpe ett spill jeg ikke vet hvordan Multiplayer er f.ex, så blir det en slags "Demo" da..

 

Jeg mener det står i en FAQ en plass at man ikke kan regne med å missbruke muligheten. Hver sak blir sendt til godkjenning, så om man gjør det overdrevent mye kan det tenkes at man ikke får refund godkjent. Ellers er det jo en haug av spill som kan lastes ned demo versjon av uten å legge ut en krone.

Lenke til kommentar

Man kan altså prøve ut så mange spill man vil bare man er obs på max 2 timer og 14 dager for å få penga tilbake? :p

Det må jo være kjekt hvis jeg ikke er helt sikker på å kjøpe ett spill jeg ikke vet hvordan Multiplayer er f.ex, så blir det en slags "Demo" da..

 

Nja. Hvis Support får følelsen av at du misbruker systemet så kan du miste muligheten til refund, tror jeg. Så det gjelder å ikke gå helt amokk. 

 

Edit: treg :p

Endret av XE800
Lenke til kommentar

Sacred 3 var sikkert en negativ overraskelse for alle som ventet seg et skikkelig rollespill som Sacred 1 og 2, men jeg synes ikke spillet i seg selv var dårlig. Et morsomt brawler-spill med mulighet for å spille hele kampanjen sammen med venner. Men ja, mer i slekt med Sacred Citadel enn Sacred 2.

Endret av XE800
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...