Gå til innhold

Vanskelig å stå opp? Da trenger du en katapult-seng!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å skaffe løsninger som Philips Hue? Lys virker å være undervurdert når det kommer til det å våkne "naturlig" om morgenen. Etter vi fikk Philips Hue på soverommet som skrur seg på gradvis mer og mer fra 05:00 og er i full belysning 07:30 så har det vært langt enklere for oss å stå opp og faktisk være våkne om morgenene.

 

Det har mye samme effekten når vi har stilt inn til at lyset går gradvis ned og blir mer og mer rødt/oransje på kvelden. Det er også smart å legge inn løsninger som F.lux på PC / mobil / nettbrett som vil gjøre om det blåe lyset til mer rød / oransje som ikke holder deg like våken. Fungerer knall, men vil føles veldig uvant i starten.

Lenke til kommentar

Hva med å skaffe løsninger som Philips Hue? Lys virker å være undervurdert når det kommer til det å våkne "naturlig" om morgenen. Etter vi fikk Philips Hue på soverommet som skrur seg på gradvis mer og mer fra 05:00 og er i full belysning 07:30 så har det vært langt enklere for oss å stå opp og faktisk være våkne om morgenene.

 

Det har mye samme effekten når vi har stilt inn til at lyset går gradvis ned og blir mer og mer rødt/oransje på kvelden. Det er også smart å legge inn løsninger som F.lux på PC / mobil / nettbrett som vil gjøre om det blåe lyset til mer rød / oransje som ikke holder deg like våken. Fungerer knall, men vil føles veldig uvant i starten.

Hadde faktisk vært interessant å se noen bilder av løsningen din.

Vurderer å kjøpe meg en slik Philips Hue pakke, men prisen er litt drøy.

Lenke til kommentar

 

Hva med å skaffe løsninger som Philips Hue? Lys virker å være undervurdert når det kommer til det å våkne "naturlig" om morgenen. Etter vi fikk Philips Hue på soverommet som skrur seg på gradvis mer og mer fra 05:00 og er i full belysning 07:30 så har det vært langt enklere for oss å stå opp og faktisk være våkne om morgenene.

 

Det har mye samme effekten når vi har stilt inn til at lyset går gradvis ned og blir mer og mer rødt/oransje på kvelden. Det er også smart å legge inn løsninger som F.lux på PC / mobil / nettbrett som vil gjøre om det blåe lyset til mer rød / oransje som ikke holder deg like våken. Fungerer knall, men vil føles veldig uvant i starten.

Hadde faktisk vært interessant å se noen bilder av løsningen din.

Vurderer å kjøpe meg en slik Philips Hue pakke, men prisen er litt drøy.

 

 

 

Er du litt tech-savy så burde det gå ann å snekre sammen noe selv

Lenke til kommentar

Dette er jo som snytt ut av Wallace and Grommit. Hvor er sklia (Sånn du har på lekeplassen, ikke hun du har oppi senga.) i enden av senga? Den som leder ned til kjøkkenet. Ser han fikk til å skli rett inn i buksa. Bra greier. Jeg vil bare våkne ferdig påkledd utenfor jobben, mens jeg i ørska lurer på hvordan i all verden jeg endte opp der. Da trenger vi automatisering.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...