Gå til innhold

Windows 10 Norsk RTM tilgjengelig hos de fleste med Windows 8.1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette virker ikke... :( Lagde ISO av filene gjemt på C:/, brant til USB, installerte i en halvtime, og plutselig får jeg beskjed om at Win8.1 reinstalleres. Ved innlogging forteller WIndows meg at SAFE_OS eller noe i den dur feilet??

 

Samme jeg fikk på min krypterte disk. Er din disk kryptert?

Lenke til kommentar

 

Dette virker ikke... :( Lagde ISO av filene gjemt på C:/, brant til USB, installerte i en halvtime, og plutselig får jeg beskjed om at Win8.1 reinstalleres. Ved innlogging forteller WIndows meg at SAFE_OS eller noe i den dur feilet??

 

Samme jeg fikk på min krypterte disk. Er din disk kryptert?

 

Ikke av meg i hvert fall.:) Har en SSD, men har aldri gjort noe med kryptering.

Lenke til kommentar

 

 

Er det noe klokkeslett det skal komme ut på, eller er det bare i løpet av dagen i morgen?

Jeg har mappen, men får ikke installere enda.

 

Kl 08.00 er offisiell release i Norge.

 

 

Har du kilde?

 

I følge http://www.windowscentral.com/windows-10-upgrade-will-be-available-12am-each-country skal det være klar fra 24.00 om natt i enkelte land.

Endret av jojo1717
Lenke til kommentar

Hos meg feilet den først, men tror det er pga en .NetFramework språkpakke.

 

Uansett, etter en reboot ser det ut til at dette fungerer 50% ferdig med nedlastingen atm.

 

EDIT, etter "Forbereder installasjon", fikk jeg denne:

fa4rbt.png

 

Noen som har klart å installere? Eller skjer dette med alle?

Endret av jpg
Lenke til kommentar

Det gikk fint å oppdatere osv, men jeg støtte på ett digert problem under aktivering.. Etter litt googling så fant jeg en artikkel som postet en fix med en utviklingsnøkkel, som til min overraskelse virket.. Regner med at jeg får aktiveringsproblemer igjen om noen dager.. 

 

For å ta en clean install, må jeg vel tilbake med windows 8, så ta hele oppdateringsrunden på nytt? Ingen av nøklene jeg prøvde ville virke. Så teit :/

Endret av Icetears
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...